۳۷۹۱ مناقصه – شرکت طرح و سامان امواج کیش – ارجاع کارهای پیمانکاری

آگهی شناسایی پیمانکاران، مشاوران و تأمین‌کنندگان شرکت طرح و سامان امواج کیش (سهامی خاص) در نظر دارد تا به‌منظور ارجاع کارهای پیمانکاری کل و جزء (با مصالح و دستمزدی)، ارجاع خدمات مشاوره (طراحی، نظارت و اجرا) و همچنین تأمین مصالح، تجهیزات و اقلام ساختمانی موردنیاز پروژه‌های خود در سطح استان¬های تهران، خوزستان، هرمزگان، بوشهر، سیستان […]

آگهی شناسایی پیمانکاران، مشاوران و تأمین‌کنندگان
شرکت طرح و سامان امواج کیش (سهامی خاص) در نظر دارد تا به‌منظور ارجاع کارهای پیمانکاری کل و جزء (با مصالح و دستمزدی)، ارجاع خدمات مشاوره (طراحی، نظارت و اجرا) و همچنین تأمین مصالح، تجهیزات و اقلام ساختمانی موردنیاز پروژه‌های خود در سطح استان¬های تهران، خوزستان، هرمزگان، بوشهر، سیستان و بلوچستان، گیلان و مازندران نسبت به شناسایی، ارزیابی و تهیه لیست بلند پیمانکاران، مشاوران و تأمین‌کنندگان اقدام نماید. لذا کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی برخوردار از توانمندی فنی و مالی مرتبط با صنعت ساختمان می‌توانند از تاریخ انتشار این آگهی تا مورخ ۰۳/۰۳/۱۴۰۲ جهت دریافت اسناد ارزیابی در ساعات اداری به نشانی تهران، خیابان قائم‌مقام فراهانی، جنب بانک دی، شماره ۱۰۱، طبقه سوم مراجعه نمایند.
همراه داشتن معرفی‌نامه جهت دریافت اسناد الزامی است. متقاضیان می‌توانند به‌منظور کسب اطلاعات تکمیلی با شماره¬های تلفن ۸۸۸۳۱۰۰۸ و ۸۸۸۳۲۰۰۹ تماس حاصل نمایند.