اعلام شرکتهای مجاز به ارایه خدمات پس از فروش IT سازمان نظام صنفی رایانهای تهران اعلام کرد: از بین ۳۱ شرکت متقاضی دریافت مجوز خدمات پس از فروش در حوزه فنآوری اطلاعات، ۶ شرکت فعال در حوزه تجهیزات سختافزاری مجوز گارانتی از سازمان حمایت دریافت کردند. به گزارش فارس، اصغر رضانژاد دبیر سازمان نظام صنفی […]
اعلام شرکتهای مجاز به ارایه خدمات پس از فروش IT
سازمان نظام صنفی رایانهای تهران اعلام کرد: از بین ۳۱ شرکت متقاضی دریافت مجوز خدمات پس از فروش در حوزه فنآوری اطلاعات، ۶ شرکت فعال در حوزه تجهیزات سختافزاری مجوز گارانتی از سازمان حمایت دریافت کردند.
به گزارش فارس، اصغر رضانژاد دبیر سازمان نظام صنفی رایانهای تهران با اعلام این خبر گفت: بازرسان این سازمان از سال گذشته تاکنون تقاضای ۳۱ شرکت متقاضی دریافت مجوز خدمات پس از فروش در حوزه فنآوری اطلاعات را مورد بررسی قراردادند و از این میان ۶ شرکت فعال در حوزه تجهیزات سختافزاری موفق شدند، پس از پیش ممیزی سازمان و مرکز تحقیقات صنایع انفورماتیک، تأییدیه شبکه خدمات پس از فروش خود را از سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان دریافت کنند.
وی با اعلام اسامی این شرکتها، گفت: درحال حاضر شرکتهای انفورماتیک گستر، پویا فرانگار، آداک فنآوری مانیا، ایمانتک، کامپیوتری ایزی و تحلیل گران اطلاعات نگاره موفق شدند مجوز ارایه خدمات پس از فروش خود را تحت عنوان «تأییدیه شبکه خدمات پس از فروش» با درجات مختلف، از دفتر نظارت بر خدمات سازمان حمایت مصرفکنندگان و تولیدکنندگان دریافت کنند. این مجوزها درحالی صادر شده که شرکت شاب نیز مجوز معتبر خدمات پس از فروش خود را به سازمان نظام صنفی رایانهای تهران ارایه کرده است.
تشریح وضعیت متقاضیان مجوز خدمات پس از فروش
رضانژاد با اشاره به وضعیت سایر متقاضیان مجوز خدمات پس از فروش که درخواست خود را به سازمان نظام صنفی رایانهای تهران ارایه کردهاند گفت: درخواست این شرکتها که همگی در شاخههای مختلف فنآوری اطلاعات و سختافزار فعال هستند، در سازمان نظام صنفی پیش ممیزی شده و مدارک آنها به مرکز تحقیقات صنایع انفورماتیک و سازمان حمایت مصرفکنندگان و تولیدکنندگان ارسال شده است. این تقاضاها همچنان در حال بررسی و تکمیل مدارک بازرسی هستند.
دبیر سازمان نظام صنفی رایانهای تهران در مورد ۲۶ تقاضای مجوز خدمات پس از فروش ادامهداد: از میان تقاضاها که از سال گذشته به سازمان ارایه شد، تاکنون ۱۳ شرکت از دریافت این مجوز انصراف دادهاند. بازرسی ۳ شرکت ارتباط تلفنی کوروش (سیتکو)، آریانا پارس راژمان، فنآوری زیگورات رایانه پرشیا، از سوی مرکز تحقیقات صنایع انفورماتیک به پایان رسیده و منتظر دریافت مجوز سازمان حمایت مصرفکنندگان و تولیدکنندگان هستند.
به گفته رضانژاد، همچنین علاوه بر این شرکتها، بازرسی دو شرکت نرم افزاری نقش و سیما سیستم آریا متقاضی مجوز خدمات پس از فروش دیگر انجام شده و مرکز تحقیقات صنایع انفورماتیک درحال تکمیل مراحل بازرسی و تهیه و ارسال گزارش به سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان هستند.
وی ادامه داد: از میان درخواستهایی که به سازمان ارایه شده همچنان دو شرکت شبکه گستران پایتخت و آلیاسیس ارتباط که متقاضی دریافت مجوز خدمات پس از فروش بودهاند، هنوز مدارکی برای عقد قرارداد با مرکز تحقیقات صنایع انفورماتیک ارسال نکردهاند.
براساس اعلام دبیر سازمان نظام صنفی رایانهای تهران، دو شرکت فوران تیما و توسعه ریز کامپیوتر ایران مورد پیش ممیزی بازرسان سازمان نظام صنفی رایانهای تهران قرار گرفتهاند. از سوی دیگر شرکت نگین پویش همچنان در انتظار تعیین زمان بازرسی از سوی مرکز تحقیقات صنایع انفورماتیک است.
رسیدگی به درخواست متقاضیان گارانتی
دبیر سازمان نظام صنفی رایانهای تهران با اشاره به ارتباط و مکاتبات مستمر سازمان با شرکتهای متقاضی و همچنین سازمان حمایت مصرفکنندگان و تولیدکنندگان ادامه داد: بازرسان سازمان درحال رسیدگی به درخواست شرکتهای متقاضی دریافت مجوز خدمات پس از فروش هستند و پس از پایان مرحله پیش ممیزی و بازرسی اولیه شرکتها، نتایج به شرکت بازرسی مورد تأیید سازمان حمایت مصرفکنندگان و تولیدکنندگان برای بازرسی نهایی اعلام خواهد شد.
رضانژاد در مورد روال ممیزی شرکتهای متقاضی گفت: پس از تأیید شرکت بازرسی، فهرست نهایی متقاضیان دریافت مجوز خدمات پس از فروش به دفتر نظارت بر خدمات زیربنایی سازمان حمایت مصرفکنندگان و تولیدکنندگان اعلام خواهد شد.
دبیر سازمان نظام صنفی رایانهای تهران با اشاره به تسهیلات این سازمان برای اعضای متقاضی دریافت مجوز خدمات پس از فروش ادامه داد: براساس تفاهم صورت گرفته میان سازمان نظام صنفی رایانهای تهران و شرکت بازرسی مورد تأیید سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان، اعضای سازمان میتوانند با برخورداری از تخفیف چشمگیری در ارتباط با هزینههای ممیزی شرکت بازرسی، مجوز ارایه خدمات پس از فروش در حوزه ICT را درنهایت از سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان دریافت کنند.
درحال حاضر اعضای سازمان که متقاضی دریافت مجوز ارایه خدمات پس از فروش هستند در ابتدا میتوانند با مراجعه به سازمان نظام صنفی رایانهای تهران، درخواست خود را ارایه کنند. سازمان در این مرحله به کمک بازوهای کارشناسی خود و براساس بندهای آییننامه خدمات پس از فروش، درخواست شرکتهای متقاضی را برای دریافت مجوز ارایه خدمات پس از فروش بررسی و پیش ممیزی میکند. درصورتی که طبق آییننامه خدمات پس از فروش، این شرکتها دارای شرایط لازم باشند، سازمان متقاضیان را به شرکت بازرسی مورد تأیید سازمان حمایت معرفی خواهد کرد.
این مطلب بدون برچسب می باشد.
دیدگاه بسته شده است.