شرکت نفت فلات قاره ایران آگهي مناقصهعمومی و يك مرحلهاي همزمان با ارزیابیکیفی (فشرده) شماره ۰۰۹-۱۴۰۱-اقق تأمین خدمات باغباني، نگهداري و توسعه فضاي سبز و تخلیه پساب بهداشتی منطقه قشم شرکت نفت فلات قاره ایران- منطقه قشم در نظر دارد انجام مناقصه فوقالذکر را بهصورت عمومی یک مرحلهای فشرده با فرآیند ارزیابیکیفی از طريق سامانه […]
شرکت نفت فلات قاره ایران
آگهي مناقصهعمومی و يك مرحلهاي همزمان با ارزیابیکیفی (فشرده) شماره ۰۰۹-۱۴۰۱-اقق
تأمین خدمات باغباني، نگهداري و توسعه فضاي سبز و تخلیه پساب بهداشتی منطقه قشم
شرکت نفت فلات قاره ایران- منطقه قشم در نظر دارد انجام مناقصه فوقالذکر را بهصورت عمومی یک مرحلهای فشرده با فرآیند ارزیابیکیفی از طريق سامانه تداركات الكترونيكي دولت (ستاد) برگزار نمايد. كليه مراحل برگزاري مناقصه از دريافت و تحويل اسناد ارزیابیکیفی، اسناد مناقصه تا گشایش پاکات، تعیین برنده مناقصه و انعقاد قرارداد، از طريق درگاه سامانه تداركات الكترونيكي دولت (ستاد) به آدرس www.setadiran.ir و شماره فراخوان ۲۰۰۲۰۹۳۹۶۱۰۰۰۰۰۲ انجام خواهد شد. لازم است پیشنهاددهندگان در صورت عدم عضويت قبلي، مراحل ثبتنام در سايت مذكور و دريافت گواهي امضاي الكترونيكي را جهت شركت در فراخوان محقق سازند.
الف: محل اجرای خدمات: ب: مدت انجام خدمات موردنیاز:
منطقه قشم. ۲/ دو سال شمسی.
ج: مدارك لازم جهت شركت در مناقصه: (در پوشه ارزیابیکیفی بارگذاری شوند).
۵- ارائه صورتهای مالی حسابرسی شده دو سال گذشته که توسط سازمان حسابرسی یا اعضای جامعه حسابداران رسمی تأیید گردیده است.
د: ساير شرايط:
-مهلت دريافت اسناد مناقصه: از ساعت ۱۰:۰۰ صبح روز پنجشنبه مورخ ۲۸/۰۲/۱۴۰۲ تا ساعت ۱۸:۰۰ روز شنبه مورخ ۰۶/۰۳/۱۴۰۲
-مهلت تکمیل اسناد و بارگذاری پیشنهادات در سامانه ستاد: تا ساعت ۱۸:۰۰ روز دوشنبه مورخ ۲۲/۰۳/۱۴۰۲
-تاریخ گشایش پاکتهای ارزیابیکیفی: ساعت ۰۸:۰۰ صبح روز سهشنبه مورخ ۲۳/۰۳/۱۴۰۲
-تاریخ گشایش پیشنهادها: متعاقب تعیین نتایج ارزیابیکیفی.
-مدت اعتبار پیشنهادها: سه ماه از تاریخ سررسید مناقصه (آخرین روز مهلت تحویل اسناد مناقصه).
-جلسه توجیهی قبل از پیشنهاد نرخ: بهمنظور بازدید از محل اجرای خدمات، رفع ابهام و پاسخگویی به پرسشهای مربوط به این مناقصه، جلسه توجیهی قبل از پیشنهاد نرخ، ساعت ۱۰:۰۰ صبح روز چهارشنبه مورخ ۱۰/۰۳/۱۴۰۲ در منطقه قشم برگزار میگردد.
از مدیران عامل محترم و یا نمایندگان تامالاختیار مناقصهگرانی که امتیاز ارزیابیکیفی لازم را کسب نمایند، متعاقباً جهت حضور در جلسه گشایش پاکتهای مناقصه دعوت به عمل میآید.
هزینه دریافت اسناد: مبلغ ۵٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال (پنج میلیون ریال) بهنام شرکت نفت فلات قاره ایران به شمارهحساب ۴۱۰۱۰۴۹۵۳۸۱۶۱۰۹۹ یا شماره شبا ۳۶۰۱۰۰۰۰۴۱۰۱۰۴۹۵۳۸۱۶۱۰۹۹ IR نزد بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران همزمان با دریافت اسناد مناقصه.
نشانی و اطلاعات تماس دستگاه مناقصهگزار: هرمزگان، جزیره قشم، گورزین، شرکت نفت فلات قاره ایران، منطقه قشم
تلفن: ۲۳۳۸۱۹۰۶-۰۲۱ و ۳۵۳۳۱۰۰۶-۰۷۶ واحد امور حقوقی و قراردادها
شناسه: ۱۴۹۷۵۷۷
روابطعمومی شرکت نفت فلات قاره ایران
شرکت نفت فلات قاره ایران فراخوان ارزیابی کیفی مناقصه عمومی دومرحلهای شماره FSS-0140477 ورقهای سقفی موجدار شرکت نفت فلات قاره ایران در نظر دارد فراخوان فوقالذکر را از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت برگزار نماید. کلیه مراحل برگزاری فراخوان از دریافت و تحویل اسناد فراخوان تا گشایش پیشنهادات از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت […]
شرکت نفت فلات قاره ایران فراخوان ارزیابی کیفی مناقصه عمومی دومرحلهای شماره FSS-0240249 فیتینگ مهتابی ضد انفجار شرکت نفت فلات قاره ایران در نظر دارد فراخوان فوقالذکر را از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت برگزار نماید. کلیه مراحل برگزاری فراخوان از دریافت و تحویل اسناد فراخوان تا گشایش پیشنهادات از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی […]
دیدگاه بسته شده است.