معاون کیفیت ایرانخودرو، با بیان اینکه بهبود ایمنی و کیفیت با اجرای پروژههای متعدد در ایرانخودرو ادامه دارد، از ارتقای رضایتمندی مشتریان از محصولات این گروه صنعتی براساس نتایج نظرسنجیها خبر داد و تأکید کرد: کسب رتبه اول در حوزه خدمات پس از فروش به همراه افزایش رضایت مشتریان از کیفیت تحویل خودرو به میزان […]
معاون کیفیت ایرانخودرو، با بیان اینکه بهبود ایمنی و کیفیت با اجرای پروژههای متعدد در ایرانخودرو ادامه دارد، از ارتقای رضایتمندی مشتریان از محصولات این گروه صنعتی براساس نتایج نظرسنجیها خبر داد و تأکید کرد: کسب رتبه اول در حوزه خدمات پس از فروش به همراه افزایش رضایت مشتریان از کیفیت تحویل خودرو به میزان ۱۲ درصد و بهبود شاخص سلامت خودرو در زمان تحویل به میزان ۴۶ درصد، بخشی از دستاوردهای کیفی گروه صنعتی ایرانخودرو در سال گذشته است. به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از ایکوپرس؛ سهراب برفروشان؛ با اشاره به تدوین و اجرای طرح جهش کیفیت محصولات ایرانخودرو در سال گذشته، اظهار کرد: در راستای افزایش رضایتمندی مشتریان و بهبود کیفیت محصولات، اقدامات و پروژههای متعددی از جمله ارتقای استانداردهای کیفی انجام شده است که با توجه به آمارهای منتشر شده توسط شرکتهای ارزیابی کیفیت، بازخوردهای مثبتی از سوی جامعه و مشتریان دریافت شده است. وی ادامه داد: براساس گزارشهای منتشر شده توسط شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، گروه صنعتی ایرانخودرو در سال گذشته موفق شده است، ۱۷ درصد بهبود در میانگین نمره منفی شاخص ارزشیابی محصولات را نسبت به میانگین نمره منفی سال ۱۴۰۰ ایجاد کند، همچنین در شاخص رضایتمندی مشتریان نیز بهبود ۲۰ امتیازی محقق و در شاخص ایرادات اظهار شده مشتریان (IQS) با ۲۵ نمره بهبود، امتیاز ۲۶۵ کسب شده است. برفروشان؛ از بهبود شاخص رضایت مشتریان از فرآیند فروش محصولات خبر داد و گفت: این شاخص با کسب امتیاز رضایت ۷۳۳ در پاییز ۱۴۰۱، رشد ۶۹ امتیازی نسبت به امتیاز رضایت در سه ماهه پایانی سال ۱۴۰۰ را به ثبت رسانده است. معاون کیفیت ایرانخودرو، اجرای پروژه تضمین قوای محرکه برخی از محصولات را نشانگر اطمینان خاطر گروه صنعتی ایرانخودرو از کیفیت مطلوب قوای محرکه دانست و گفت: اجرای طرح ویژه تضمین کیفی موتور و گیربکس خودروهای تارا و هایما در بازه شش ماهه پس از تحویل رضایتمندی مشتریان را به دنبال داشته است. برفروشان؛ درخصوص استانداردهای ایمنی و رفاهی خودرو نیز، تأکید کرد: ایرانخودرو علاوه بر این که در حال دریافت استانداردهای مختلف ۸۵گانه برای تمامی محصولات فعلی خود است، در تلاش است تا با بهبود و ارتقای پلتفرمهای موجود، تمامی محصولات جدید را از مرحله ابتدایی طراحی و تولید نمونه اولیه، مجهز به الزامات استانداردی و امکانات ایمنی و رفاهی کند.
دیدگاه بسته شده است.