مدیرکل دفتر مدیریت انرژی و برنامهریزی امور مشترکان صنعت برق شرکت توانیر، گفت: پرداخت خسارات برق مشترکان در سالجاری پس از ابلاغ مناقصه انتخاب شرکت بیمهگر جدید برگزار میشود. به گزارش مناقصهمزایده، عبدالامیر یاقوتی؛ درباره نحوه پرداخت خسارت به زیاندیدگان برق، افزود: در سال ۱۴۰۱ پس از انعقاد قرارداد با شرکت بیمهگر جدید تاکنون یکششم […]
مدیرکل دفتر مدیریت انرژی و برنامهریزی امور مشترکان صنعت برق شرکت توانیر، گفت: پرداخت خسارات برق مشترکان در سالجاری پس از ابلاغ مناقصه انتخاب شرکت بیمهگر جدید برگزار میشود. به گزارش مناقصهمزایده، عبدالامیر یاقوتی؛ درباره نحوه پرداخت خسارت به زیاندیدگان برق، افزود: در سال ۱۴۰۱ پس از انعقاد قرارداد با شرکت بیمهگر جدید تاکنون یکششم پروندهها مورد بررسی قرار گرفته و براساس برنامه انتظار میرود تا پایان تیرماه همه پروندههای خسارات برق مشترکان مربوط به سال ۱۴۰۱ را تعیینتکلیف و پرداخت کنیم. یاقوتی؛ ادامه داد: در ارتباط با رسیدگی به پروندههای سال ۱۴۰۲ نیز منتظر دستورالعمل اجرایی هستیم که به تصویب هیأت وزیران برسد و پس از ابلاغ، فرآیند برگزاری مناقصه صورت میگیرد. به گفته مدیرکل دفتر مدیریت انرژی و برنامهریزی امور مشترکان صنعت برق شرکت توانیر، از سال ۱۳۹۹ یک سامانه مکانیزهای ایجاد شده که مشترکان میتوانند خسارت خود را در آن ثبت کنند و دیگر نیازی به مراجعه حضوری به دفاتر مربوطه وجود ندارد. یاقوتی؛ خاطرنشان کرد: یکی از برنامههای بسیار پرکاربرد در صنعت برق این است که همه خدمات بهصورت غیرحضوری ارائه میشود و مشترکان بهراحتی با نصب نرمافزار «برق من» در تلفن همراه خود امکان استفاده از خدمات مختلفی را بهصورت غیرحضوری دارند؛ این خدمات در ۴۰ فعالیت خلاصه میشود که ۲۸ مورد مربوط به امور مشترکان و ۱۲ مربوط به حوزه بهرهبرداری است.
دیدگاه بسته شده است.