از لزوم رفع موانع تولید تا اصلاح قوانین زائد و مزاحم تولید

  عضو هیأت رییسه خانه صنعت، معدن ‌و تجارت ایران گفت: از تمام واحدهای صنعتی انتظار دارم با توجه به وضعیت اقتصادی کشور افرادی را انتخاب کنند که در جهت رفع موانع تولید و توسعه آن گام ‌بردارند و اگر قوانینی که در زمینه اقتصاد و تولید در مجلس شورای اسلامی به تصویب می‌رسند، اصلاح […]

 

عضو هیأت رییسه خانه صنعت، معدن ‌و تجارت ایران گفت: از تمام واحدهای صنعتی انتظار دارم با توجه به وضعیت اقتصادی کشور افرادی را انتخاب کنند که در جهت رفع موانع تولید و توسعه آن گام ‌بردارند و اگر قوانینی که در زمینه اقتصاد و تولید در مجلس شورای اسلامی به تصویب می‌رسند، اصلاح نشوند؛ قطعاً خروجی کار، همین شرایط فعلی است که با آن مواجهیم.

بیژن پناهی‌زاده در گفت‌وگو با ایسنا اظهار‌ کرد: تمام واحدهای صنعتی‌ و معدنی در سطح استان و کشور و همچنین تمام واحدهای تولیدی را به مشارکت در انتخابات پیش رو دعوت می‌کنم.

وی افزود: مجلس شورای اسلامی برای واحدهای تولیدی مهم‌ترین بخش به شمار می‌رود، به علت این‌که بیش‌تر مشکلات تولید ناشی از قوانینی است که در مجلس تصویب شده‌اند؛ بنابراین واحدهای تولیدی و صنعت‌ و معدن با مشارکت بسیار گسترده در انتخابات این دوره، افراد توانمندی را در حوزه اقتصادی انتخاب کنند.

پناهی‌زاده خاطرنشان ‌کرد: اگر مجلس شورای اسلامی از نمایندگانی که اقتصاددان و به فکر اشتغال و تولید هستند تشکیل شود، وضعیت فعلی واحدهای تولید ارتقا می‌یابد و مشکلات رفع می‌شود.

رییس خانه صنعت ‌و معدن خوزستان بیان‌ کرد: وظیفه نمایندگان قانون‌گذاری و اصلاح قوانین ‌و مقررات است و در این راستا از نمایندگان منتخب این دوره انتظار داریم تا قوانین مزاحم و زائد تولید را حذف، جایگزین و اصلاح کنند.

 

وی عنوان‌ کرد: ما خواستار اصلاح قوانین تأمین ‌اجتماعی، مالیاتی، گمرکی و بانکداری بدون ربا به نفع تولید هستیم؛ پس نمایندگانی باید روانه مجلس شورای اسلامی شوند که از مشکلات تولید و بخش خصوصی مطلع و حامی واحد تولیدی باشند.