مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه حملونقل و زیربناهای کشور، گفت ۷۰ درصد از پروژه ریلی بوشهر – شیراز به مناقصه رفته و ۳۰ درصد باقیمانده آن طی دو تا سه ماه آینده به مناقصه میرود. به گزارش مناقصهمزایده، خیرا… خادمی؛ افزود: پروژه ریلی ۵۰۰ کیلومتری بوشهر – شیراز و اتصال این استان به شبکه ریلی […]
مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه حملونقل و زیربناهای کشور، گفت ۷۰ درصد از پروژه ریلی بوشهر – شیراز به مناقصه رفته و ۳۰ درصد باقیمانده آن طی دو تا سه ماه آینده به مناقصه میرود. به گزارش مناقصهمزایده، خیرا… خادمی؛ افزود: پروژه ریلی ۵۰۰ کیلومتری بوشهر – شیراز و اتصال این استان به شبکه ریلی پروژهای بسیار بزرگ و فراملی به شمار میرود که ۷۰ درصد از طول این پروژه به مناقصه رفته و ۳۰ درصد باقیمانده طی دو تا سه ماه آینده به مناقصه رفته و پیمانکار آن برای آغاز عملیات اجرایی انتخاب میشود. خادمی؛ تصریح کرد این پروژه ریلی تنها موجب اتصال بوشهر به راهآهن نیست، بلکه مسیر و کریدور راهبردی شمال به جنوب کشور را تکمیل میکند. وی یادآور شد: با اجرای راهآهن بوشهر – شیراز؛ استان بوشهر به ریل و استان فارس در عمل به دریا متصل میشود. مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه حملونقل و زیربناهای کشور، با اشاره به برنامه وزارت راهوشهرسازی در کریدورهای چهار محور شمال به جنوب، گفت: مجوز لازم برای اجرای این کریدورهای اصلی گرفته شده است. خادمی؛ با تقدیر از عنایت رهبرمعظمانقلاب برای اجرای کریدورهای اصلی شمال به جنوب و تأمین اعتبار در شرایطی که کشور در تأمین منابع مالی با مشکلاتی روبرو است اظهار کرد: در این شرایط سخت مالی این پروژههای ریلی از شمال به جنوب پیشنهاد داده شده و قرار است که خارج از روال اعتبار بودجه تأمین اعتبار شود. به گفته خادمی؛ برای اجرای این پروژههای ریلی که خط ریلی بوشهر یکی از آنها است ۵٫۹ میلیارد یورو اعتبار پیشبینی شده است. وی ادامه پروژه ریلی بوشهر ۱۲ قطعه است که به مناقصه رفته و بهزودی با حضور رئیسجمهور عملیات اجرایی این محورهای ریلی در بوشهر و دیگر استانها به صورت رسمی آغاز میشود.
دیدگاه بسته شده است.