۳۸۰۴ مزایده – اداره کل آموزش ‌و پرورش شهر تهران – فروش کالاهای اسقاطی

اداره کل آموزش ‌و پرورش شهر تهران در نظر دارد کالاهای اسقاطی (آهن‌آلات ساختمانی) هنرستان شهید یارجانی آموزش‌وپرورش منطقه ۱۹ خود به شرح مذکور و با جزئیات مندرج در اسناد مزایده را با بهره‌گیری از سامانه تدارکات الکترونیکی دولت  www.setadiran.ir با شماره مزایده ۱۰۰۲۰۰۳۰۷۹۰۰۰۰۰۱ به‌صورت الکترونیکی به فروش برساند. برگزاری مزایده صرفاً از طریق سامانه تدارکات […]

اداره کل آموزش ‌و پرورش شهر تهران در نظر دارد کالاهای اسقاطی (آهن‌آلات ساختمانی) هنرستان شهید یارجانی آموزش‌وپرورش منطقه ۱۹ خود به شرح مذکور و با جزئیات مندرج در اسناد مزایده را با بهره‌گیری از سامانه تدارکات الکترونیکی دولت  www.setadiran.ir با شماره مزایده ۱۰۰۲۰۰۳۰۷۹۰۰۰۰۰۱ به‌صورت الکترونیکی به فروش برساند.

برگزاری مزایده صرفاً از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت می‌باشد و کلیه مراحل فرآیند مزایده شامل خرید و دریافت اسناد مزایده (در صورت وجود هزینه مربوطه)، پرداخت تضمین شرکت در مزایده (ودیعه)، ارسال پیشنهاد قیمت، گشایش پاکات، اعلام به برنده در بستر سامانه از این طریق امکان‌پذیر می‌باشد.

متقاضيان از تاريخ انتشار آگهی اول به مدت ۳ روز جهت دریافت اسناد و از اتمام مهلت دریافت اسناد ۱۰ روز جهت بارگذاری مدارک و ارسال پيشنهاد قيمت در سامانه تداركات الكترونيكي دولت مهلت ‌دارند.

آدرس: تهران، یاخچی آباد، تقاطع بهمن یار و آموزگار، هنرستان شهید یارجانی مراجعه فرمایید.

تلفن برای بازدید و هماهنگی‌های لازم: ۰۹۱۲۲۹۵۱۲۸۴ و ۵۵۰۰۴۰۵۸-۰۲۱