“آگهی شرکت در تجدید مناقصه” کد: ۱۵/۹۵-۲۰۰-ر نوبتاول – نوع: یک مرحلهای شرکت عمران شهر جدید پردیس در نظر دارد براساس مصوبه هیأت مدیره شماره ۶/۶۳۰ مورخ ۱۳۹۵٫۰۵٫۳۱ و شماره ۷/۶۳۱ مورخ ۹۵٫۰۶٫۲۴ نسبت به احداث فضای سبز با موضوع ذیل بر اساس ضوابط و دستورالعملهای مربوطه و از طریق مناقصه و انتخاب پیمانکار ذیصلاح اقدام نماید. ۱-موضوع: […]
“آگهی شرکت در تجدید مناقصه”
کد: ۱۵/۹۵-۲۰۰-ر
نوبتاول – نوع: یک مرحلهای
شرکت عمران شهر جدید پردیس در نظر دارد براساس مصوبه هیأت مدیره شماره ۶/۶۳۰ مورخ ۱۳۹۵٫۰۵٫۳۱ و شماره ۷/۶۳۱ مورخ ۹۵٫۰۶٫۲۴ نسبت به احداث فضای سبز با موضوع ذیل بر اساس ضوابط و دستورالعملهای مربوطه و از طریق مناقصه و انتخاب پیمانکار ذیصلاح اقدام نماید.
۱-موضوع: ارائه خدمات احداث فضای سبز ورودی فاز ۸ تا زون افتتاح و تکمیل بلوار ۵۲ متری تا محله ایرانشهر فاز ۱۱ شهرجدید پردیس.
۲-نوع مناقصه: عمومی یک مرحلهای.
شماره ثبت در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت:۲۰۰۹۵۱۰۹۸۰۰۰۰۱۲ کلیه مراحل برگزاری مناقصه از دریافت اسناد مناقصه تا ارائه پیشنهاد مناقصهگران و بازگشایی پاکتها از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به آدرس www.setadiran.ir انجام خواهد شد و لازم است مناقصهگران در صورت عدم عضویت قبلی در سایت مذکور، اقدام به ثبت نام و اخذ کد رهگیری نمایند و سپس با دفتر ثبت نام: ۸۸۹۶۹۷۳۷ و ۸۵۱۹۳۷۶۸ و دفتر مرکزی: ۲۷۳۱۳۱۳۱ دفتر تماس حاصل نمایند و به آدرس: تهران- بلوار کشاورز- خیابان شهید نادری- جنب کوچه حجت دوست- پلاک ۱۵ مراجعه و مراحل دیگر که شامل دریافت گواهی امضای الکترونیکی میباشد را نیز انجام دهند.
۳-نام و نشانی دستگاه مناقصهگزار: شرکت عمران شهر جدید پردیس. كيلومتر ۱۷ آزادراه تهران- پرديس، شهر جديد پرديس، فاز یک، میدان عدالت، خیابان فروردین شمالی، خیابان پیام، خیابان عمران. تلفن:۶۰۰-۷۶۲۷۵۵۰۰- داخلی ۱۰۸
۴-مبلغ برآورد اولیه: ۳۵٫۳۹۳٫۳۸۵٫۰۵۵ (سی و پنج میلیارد و سیصد و نود و سه میلیون و سیصد و هشتاد و پنج هزار و پنجاه و پنج) ریال
۵-مبلغ تضمین شرکت در فرآیند ارجاع کار(تضمین شرکت در مناقصه): ۱٫۷۶۹٫۶۶۹٫۲۵۳ (یک میلیارد و هفتصد و شصت و نه میلیون و ششصد و شصت و نه هزار و دویست و پنجاه و سه ریال)
۶-ارائه گواهینامه معتبر صلاحیت پیمانکاری: رشته راه و ترابری و کشاورزی هر کدام در پایه ۵٫
۷-تاریخ انتشار مناقصه در سامانه: از روز چهارشنبه مورخ ۱۳۹۵٫۰۷٫۲۸
۸-دریافت اسناد مناقصه از سایت: از روز چهارشنبه تاریخ ۱۳۹۵٫۰۷٫۲۸ لغایت روز یکشنبه ۱۳۹۵٫۰۸٫۰۹ از ساعت ۸ الی ۱۹ قابل دسترسی میباشد.
۹-تحویل اسناد مناقصه در سایت: تا ساعت ۱۹:۰۰روز چهارشنبه تاریخ ۱۳۹۵٫۰۸٫۱۹(ضمناً اسناد مناقصه به صورت فیزیکی نیز الزاماً تا ساعت ۱۶:۳۰ همان روز(۱۳۹۵٫۰۸٫۱۹) به دبیرخانه شرکت عمران شهر جدید پردیس تحویل گردد.)
۱۰-زمان و محل بازگشایی پاکتها: ساعت ۱۱ روز یکشنبه تاریخ ۱۳۹۵٫۰۸٫۲۳، در سالن اجتماعات شرکت عمران شهر جدید پردیس.
۱۱-هزینه درج آگهی به عهده برنده میباشد.
۱۲-هزینه خرید اسناد ۴۵۰٫۰۰۰ریال میباشد.
۱۳-سایر موارد و مشخصات در اسناد مناقصه مندرج میباشد.
روابط عمومی شرکت عمران شهر جدید پردیس
این مطلب بدون برچسب می باشد.
دیدگاه بسته شده است.