۳۸۰۵ مناقصه – شركت پايانه‌ها و مخازن پتروشيمي – خدمات اورژانسي درمانگاه

 تجديد آگهی فراخوان مناقصه‌عمومی به شماره مناقصه GT/140201 شركت پايانه‌ها و مخازن پتروشيمي در نظر دارد مناقصه انجام خدمات اورژانسي درمانگاه بندر پتروشيمي ماهشهر را با اطلاعات ذيل انجام دهد: نام دستگاه مناقصه‌گزار: شركت پایانه‌ها و مخازن پتروشيمي نام مناقصه: انجام خدمات اورژانسي درمانگاه بندر پتروشیمی پارس (يك مرحله‌ای توأم با ارزيابي ساده) نشاني دستگاه […]

 تجديد آگهی فراخوان مناقصه‌عمومی

به شماره مناقصه GT/140201

شركت پايانه‌ها و مخازن پتروشيمي در نظر دارد مناقصه انجام خدمات اورژانسي درمانگاه بندر پتروشيمي ماهشهر را با اطلاعات ذيل انجام دهد:

  • نام دستگاه مناقصه‌گزار: شركت پایانه‌ها و مخازن پتروشيمي
  • نام مناقصه: انجام خدمات اورژانسي درمانگاه بندر پتروشیمی پارس (يك مرحله‌ای توأم با ارزيابي ساده)
  • نشاني دستگاه مناقصه‌گزار: عسلويه، منطقه ويژه اقتصادي، سايت مجتمع‌های پتروشيمي فاز يك، شركت پایانه‌ها و مخازن پتروشيمي، ساختمان اداري، كميسيون مناقصات، تلفن ۴۲۵۷۹۲۰۵-۰۲۱ يا تلفكس ۳۷۲۹۵۶۶۴-۰۷۷
  • شرح مختصري از كار: تأمین خدمات فوریت‌های پزشكي و انتقال اورژانسي مصدوم به‌وسیله آمبولانس به‌صورت ۲۴ ساعته در اورژانس شركت (بندر پتروشيمي ماهشهر)
  • نوع و مبلغ تضمين شركت در مناقصه: ضمانتنامه بانكي به مبلغ ۱٫۲۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ريال يا واريز همين مبلغ به‌حساب ۲۶۴۳۰۴۴۷۳۳ نزد بانك تجارت در وجه شركت پایانه‌ها و مخازن پتروشيمي.
  • مدارك موردنیاز: ۱ ـ مجوز فعاليت در زمينه ارائه خدمات درماني از يكي از دانشگاه‌های علوم پزشكي كشور ۲ ـ ارائه مدرك معتبر در خصوص انجام فعاليت مشابه ترجيحاً در مراكز نفت، گاز، پتروشيمي.
  • هزينه خريد اسناد مناقصه: واريز مبلغ ۵۰۰٫۰۰۰ ريال (پانصد هزار ريال) به شماره‌حساب مندرج دربند ۵ آگهي.
  • نحوه دريافت اسناد: مناقصه‌گران علاقه‌مند به شركت در مناقصه می‌توانند با در دست داشتن معرفی‌نامه ممهور به مهر شركت، از مورخ ۰۸/۰۳/۱۴۰۲ لغايت ساعت ۱۴:۰۰ مورخ ۱۷/۰۳/۱۴۰۲ جهت دريافت اسناد به آدرس مندرج دربند ۳ آگهي مراجعه نمايند.

جهت تحويل پاكات پيشنهادي، ‌مناقصه‌گران محترم می‌بایست پاكات پيشنهادي خود را به ‌همراه ساير مدارك خواسته‌شده در اسناد مناقصه، حداكثر تا ساعت ۱۴:۰۰ مورخ ۲۴/۰۳/۱۴۰۲، توسط نماينده خود و با ارائه معرفی‌نامه معتبر، به همان آدرس تحويل و رسيد دريافت دارند.

  • تاريخ گشایش پاكات: در ساعت ۱۴:۰۰ مورخ ۲۸/۰۳/۱۴۰۲

ـ ساير اطلاعات مناقصه و جزئيات شرح كار در اسناد مناقصه قيد گرديده است.

ـ ارائه معرفی‌نامه و همراه داشتن مهر شركت جهت دريافت اسناد و شركت در جلسات الزامي است.

ـ‌ هزينه چاپ آگهي به عهده برنده مناقصه می‌باشد.

شركت پایانه‌ها و مخازن پتروشيمي (سهامي خاص)