۳۸۰۷ مناقصه – دانشگاه جامع علمی- کاربردی – خدمات حفاظتی و مراقبتی

آگهی مناقصه‌عمومی یک مرحله‌ای  انجام کلیه امور مربوط به خدمات حفاظتی و مراقبتی از ستاد مرکزی دانشگاه و واحدهای استانی * دانشگاه جامع علمی- کاربردی در نظر دارد از ساختمان‌های خود در ستاد مرکزی و واحدهای استانی را از طریق به‌کارگیری نیروی انسانی زبده و مورد تائید حراست به تعداد ۱۰۱ نفر حفاظت و مراقبت […]

آگهی مناقصه‌عمومی یک مرحله‌ای

 انجام کلیه امور مربوط به خدمات حفاظتی و مراقبتی از ستاد مرکزی دانشگاه و واحدهای استانی

* دانشگاه جامع علمی- کاربردی در نظر دارد از ساختمان‌های خود در ستاد مرکزی و واحدهای استانی را از طریق به‌کارگیری نیروی انسانی زبده و مورد تائید حراست به تعداد ۱۰۱ نفر حفاظت و مراقبت نماید. لذا در اجرای این فرآیند، از طریق مناقصه‌عمومی یک مرحله‌ای به شرکت‌های دارای مجوز و صلاحيت‌ لازم از مرکز انتظام ناجا (داشتن حداقل رتبه ۲ تأمین نیروی انسانی مراقبتی و حفاظتی) دعوت به عمل می‌آید پس از تاریخ انتشار این آگهي از روز پنج‌شنبه مورخ ۱۱/۰۳/۱۴۰۲ تا روز شنبه مورخ ۲۰/۰۳/۱۴۰۲ جهت کسب اطلاعات بیشتر، دریافت فرم‌ها و اسناد مناقصه به سامانه ستاد ایران www.setadiran.ir مراجعه نمایند.

* محل اجرای پروژه واقع در مراکز تمامی استان‌های کشور و ساختمان‌های ستاد مرکزی دانشگاه جامع علمی کاربردی در تهران می‌باشد.

* مدت اجرای پروژه ۱۰ ماه است.

* صرفاً مناقصه‌گرانی که تا روز شنبه مورخ ۲۰/۰۳/۱۴۰۲، مبادرت به اخذ اسناد مناقصه از طریق سامانه مزبور نمایند، مجاز به بارگذاری اسناد مناقصه مشتمل بر پاکت‌های الف، ب و ج می‌باشند. آخرین زمان بارگذاری اسناد تا پایان وقت اداری روز سه‌شنبه مورخ ۳۰/۰۳/۱۴۰۱ است.

* تضمین شركت در مناقصه مبلغ ۹٫۰۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ريال (نه میلیارد ریال) است كه به‌صورت ضمانتنامه بانكي يا سپرده نقدي یا چک تضمین‌شده بانکی است.

* شرکت در مناقصه و دادن پیشنهاد، به معنی قبول اختیارات دستگاه مناقصه‌گزار است.

* به پیشنهادهاي فاقد سپرده، نامشخص و مخدوش ترتیب اثر داده نخواهد شد.

* كليه پيشنهادهاي واصله رأس ساعت ۱۱:۰۰ صبح روز چهارشنبه مورخ ۳۱/۰۳/۱۴۰۲ با حضور اعضای کمیسیون معاملات در دفتر معاونت اداری، مالی و مدیریت منابع واقع در تهران، خيابان انقلاب اسلامی، بين خيابان حافظ و استاد نجات الهی، شماره ۶۸۳، طبقه هفتم باز و قرائت خواهد شد.

* دانشگاه در رد یا قبول یک یا کلیه پیشنهادها مختار بوده و هزینه آگهی بر عهده برنده مناقصه می‌باشد.

* سایر شرایط مناقصه در اسناد تصریح گشته و شرکت­کنندگان باید مدارک را پس از اخذ، به قید قبولی امضاء نموده و در پاکت‌های لاک و مهرشده تحویل نمایند.

* متقاضیان می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره‌ ۰۲۱۸۲۷۷۱۱۶۳ تماس حاصل نمایند.

دانشگاه جامع علمی – کاربردی

 

معاونت اداری، مالی و مدیریت منابع