پرداخت حق بیمه دوران خدمت سربازی حداکثر در ١٢قسط

پرداخت حق بیمه دوران خدمت سربازی حداکثر در ١٢قسط مدیرکل امور فنی بیمه‌شدگان سازمان تأمین اجتماعی گفت: پرداخت حق بیمه دوران خدمت سربازی و حضور داوطلبانه درجبهه حداکثر در ١٢قسط امکان پذیر است و متقاضی ملزم به پرداخت در زمان‌های تعیین شده است. به گزارش باشگاه خبرنگاران، منصور آتشی با بیان این مطلب گفت: به […]

پرداخت حق بیمه دوران خدمت سربازی حداکثر در ١٢قسط

مدیرکل امور فنی بیمه‌شدگان سازمان تأمین اجتماعی گفت: پرداخت حق بیمه دوران خدمت سربازی و حضور داوطلبانه درجبهه حداکثر در ١٢قسط امکان پذیر است و متقاضی ملزم به پرداخت در زمان‌های تعیین شده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، منصور آتشی با بیان این مطلب گفت: به استناد قانون اصلاح تبصره ماده ١٤ قانون کار و الحاق یک تبصره به آن مصوب ٣٠ /١/٨٣ و قانون استفساریه قانون مذکور مصوب ۲۸/۳/۸۵ مجلس شورای اسلامی و آیین‌نامه اجرایی مربوطه مصوب۸/۴/۸۴هیأت محترم وزیران، احتساب مدت خدمت نظام وظیفه و حضور داوطلبانه در جبهه تمامی مشمولین قانون تأمین اجتماعی با دارا بودن شرایط مقرر قانونی امکان‌پذیر است.

وی گفت: احتساب سوابق مورد نظر منوط به بیمه‌پردازی در زمان ارایه تقاضا و داشتن دو سال سابقه بیمه همچنین پرداخت حق بیمه متعلقه طبق ضوابط مقرر در ماده ٣ آیین‌نامه اجرایی مذکور به نسبت هفت‌سی‌ام سهم بیمه شده و بیست‌و‌سه‌سی‌ام سهم دولت امکان‌پذیر است.

آتشی اظهار داشت: مبلغ حق بیمه متعلقه مدت خدمت سربازی حداکثر در ١٢ قسط ماهانه قابل تقسیط است که بیمه شده در صورت عدم توانایی پرداخت یک‌جای حق بیمه می‌تواند در مهلت مقرر نسبت به ارایه درخواست تقسیط بدهی اقدام کند.

 

مدیرکل امور فنی بیمه‌شدگان سازمان تأمین اجتماعی گفت: احتساب سوابق خدمت سربازی و بهره‌مندی از مزایای قانونی آن نزد سازمان تأمین اجتماعی منوط به پرداخت کامل حق بیمه در مهلت تعیین شده خواهد بود. در غیراین صورت احتساب سوابق مذکور براساس تقاضای مجدد و تجدید محاسبه حق بیمه با رعایت ضوابط مربوطه میسر است.