۱۹۹۰ مناقصه – شرکت آب و فاضلاب روستائی استان خوزستان- عملیات آبرسانی

 آگهی مناقصه عمومی مناقصه شماره ۳۹۱/ق/۹۵- نوبت دوم شرکت آب و فاضلاب روستائی  استان خوزستان در نظر دارد جهت انجام عملیات اجرائی پروژه آبرسانی خود واقع در شهرستانهای سطح استان اقلام مورد نیاز را بشرح ذیل از طریق مناقصه عمومی خریداری نماید. *کارفرما و دستگاه مناقصه‌گزار: شرکت آب و فاضلاب روستائی خوزستان ۱٫ مناقصه‌گران علاقه‌مند می‌توانند یک سری کامل از […]

 آگهی مناقصه عمومی

مناقصه شماره ۳۹۱/ق/۹۵- نوبت دوم

شرکت آب و فاضلاب روستائی  استان خوزستان در نظر دارد جهت انجام عملیات اجرائی پروژه آبرسانی خود واقع در شهرستانهای سطح استان اقلام مورد نیاز را

بشرح ذیل از طریق مناقصه عمومی خریداری نماید.

*کارفرما و دستگاه مناقصه‌گزار: شرکت آب و فاضلاب روستائی خوزستان

۱٫ مناقصه‌گران علاقه‌مند می‌توانند یک سری کامل از اسناد مناقصه را از طریق سامانه جامع معاملات شرکت به آدرس www.abfar-khoozestan.ir بعد ار

ثبت نام خریداری کنند.

۲٫ کلیه تولیدکنندگان و نمایندگان آنها که واجد شرایط شرکت در مناقصه هستند، می‌بایست ضمانت‌نامه بانکی شرکت در مناقصه به میزان مبلغ تعیین

شده در اسناد مناقصه ارائه دهند. ضمانت‌نامه شرکت در مناقصه باید به مدت ۶۰ روز از تاریخ تسلیم پیشنهاد معتبر باشد و طبق آئین‌نامه تضمین برای

معاملات دولتی تهیه و ارایه شود.

۳٫ شرکت مناقصه‌گران بطور همزمان در یک یا تمامی ردیف‌های موضوع مناقصه بلامانع است به شرط اینکه به ازاء هر ردیف تضمین و فیش خرید اسناد

مناقصه مجزا ارائه گردد.

تذکر۱: مناقصه‌گران می‌بایست هر ردیف از موضوع مناقصه را جهت ارسال در پاکات جداگانه قرار دهند و از ارسال چندین پیشنهاد در یک پاکت خودداری کنند.

تذکر۲: هر ردیف از مناقصه دارای ماهیت و عقود جداگانه می‌باشد.

۴٫ فروشگاه یا بنگاه باید مدرکی دال بر نمایندگی از کارخانه تولید کننده داشته باشد و مبدا حمل میبایست انبار کارخانه تولیدکننده لوله باشد.

تذکر: در صورت برنده شدن فروشگاه و یا بنگاه در مناقصه کلیه لوله‌ها می‌بایست از کارخانه‌ایی که نمایندگی آن را دارند تهیه گردد.

۵٫ محل فروش اسناد مناقصه و تحویل پاکات پیشنهاد: شرکت آب و فاضلاب روستائی خوزستان معاونت پشتیبانی و منابع انسانی ( اتاق شماره ۳)  

واحد مناقصات  به نشانی اهواز- میدان راه آهن  خ سپاه- نبش سقراط

۶٫ پیشنهادها باید تا ۶۰ روز بعد از آخرین موعد تسلیم پیشنهادها اعتبار داشته باشد.

۷٫ زمان فروش اسناد و تحویل پاکات پیشنهاد قیمت از تاریخ ۹۵٫۰۸٫۰۱ لغایت ۹۵٫۰۸٫۰۵ (به غیر از ایام تعطیل و پنجشنبه و جمعه) می‌باشد.

۸٫ آخرین مهلت تحویل و قبول پاکات حداکثر تا ساعت ۱۴ روز ۹۵٫۰۸٫۱۵ (به غیر از ایام تعطیل و پنجشنبه و جمعه) می‌باشد. بدیهی است پیشنهادهایی

که دیرتر از این مهلت تسلیم شوند دریافت نخواهد گردید.

۹٫ تاریخ بازگشایی پاکات پیشنهادات۹۵٫۰۸٫۱۶ راس ساعت ۱۲ می‌باشد. مناقصه‌گزار پیشنهادها را در حضور نمایندگان مناقصه‌گرانی که مایل به حضور

باشند بازگشایی خواهد کرد.

۱۰٫ مناقصه‌گزار، این حق را برای خود محفوظ می‌دارد که قبل از انتخاب مناقصه‌گر یا واگذاری پیمان، صحت و سقم اطلاعات فراهم شده از سوی مناقصه‌گر

را بررسی کند و مناقصه‌گر این حق بررسی را از سوی مناقصه‌گزار می‌پذیرد.

۱۱٫ در صورت عدم تامین اعتبار این مناقصه، مناقصه‌گزار می‌تواند نسبت به ابطال مناقصه اقدام نماید.

۱۲٫ سایر اطلاعات و جزئیات مربوط در اسناد مناقصه مندرج می‌باشد.

جهت کسب اطلاعت بیشتر و خرید اسناد مناقصه و دریافت نمونه قرارداد به بخش مناقصات سایت شرکت www.abfar-khoozestan.ir مراجعه و یا با

شماره تلفن ۳۳۳۶۹۹۱-۰۶۱۳ تماس فرمائید.

ردیف

شرح کالا

مقدار

واحد

مبلغ ضمانت‌نامه شرکت در مناقصه

۱

لوله گالوانیزه “۱۶

۰۰۰/۷۶۴/۱

کیلو

۴٫۰۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال

۲

لوله گالوانیزه در سایزهای مختلف

۴۰۰/۹۸۲

کیلو

۲٫۲۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال

 

روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستائی خوزستان