۳۸۱۷ مناقصه – دانشگاه جامع علمی کاربردی – امور پشتیبانی و خدماتی دانشگاه جامع علمی -کاربردی

   آگهی مناقصه‌عمومی یک مرحله‌ای امور پشتیبانی و خدماتی دانشگاه جامع علمی -کاربردی (ستاد مرکزی، ۳۲ واحد استانی و ۱۵ مرکز وابسته)  دانشگاه جامع علمی کاربردی در نظر دارد امور پشتیبانی و خدماتی خود انجام کلیه امور مربوط به پشتیبانی و خدمات دانشگاه جامع علمی -کاربردی از ستاد مرکزی دانشگاه، ۳۲ واحدهای استانی و ۱۵ […]

   آگهی مناقصه‌عمومی یک مرحله‌ای امور پشتیبانی و خدماتی دانشگاه جامع علمی -کاربردی

(ستاد مرکزی، ۳۲ واحد استانی و ۱۵ مرکز وابسته)

 دانشگاه جامع علمی کاربردی در نظر دارد امور پشتیبانی و خدماتی خود انجام کلیه امور مربوط به پشتیبانی و خدمات دانشگاه جامع علمی -کاربردی از ستاد مرکزی دانشگاه، ۳۲ واحدهای استانی و ۱۵ مرکز وابسته در نقاط مختلف کشور با استفاده از نیروهای واجدشرایط به تعداد ۱۲۲ نفر، شامل (نظافت کلیه بخش‌های ساختمان‌ها به‌صورت روزانه و مرتب، نظافت کلی محوطه و اطراف ساختمان، تمیز کردن و گردگیری فضای اداری و وسایل دفتری، نظافت و پاکیزگی درب‌ها و پنجره‌ها، واکس و پولیش کف راهروها و اتاق‌ها و راه‌پله، نظافت و ضدعفونی کردن سرویس‌های بهداشتی و دستشویی‌ها، نظافت و انجام امور آبدارخانه و سرویس‌دهی به کارمندان، جمع‌آوری و حمل زباله از داخل ساختمان و محوطه به بیرون ساختمان، حمل‌ونقل، نامه‌رسانی، مراقبت و نگهداري تأسیسات، تلفنچي، اپراتوري و غيره به تشخيص كارفرما) با را از طریق مناقصه‌عمومی یک مرحله‌اي به شرکت­های دارای مجوز و صلاحيت انجام کار، داراي توان مالي، امکانات لازم براي انجام كار، حسن سابقه و همچنین دارای تجربه اجرایی مفید در زمینه مذکور واگذار نماید. لذا از متقاضیان دعوت به عمل می­آید از تاریخ انتشار این آگهي (روز پنج‌شنبه مورخ ۲۵/۰۳/۱۴۰۲) تا روز دوشنبه مورخ ۰۵/۰۴/۱۴۰۲ جهت کسب اطلاعات بیشتر، دریافت فرم‌ها و اسناد مناقصه به سامانه ستاد ایران www.setadiran.ir مراجعه نمایند.

* صرفاً مناقصه‌گرانی که تا روز دوشنبه مورخ ۰۵/۰۴/۱۴۰۲، مبادرت به اخذ اسناد مناقصه از طریق سامانه مزبور نمایند، مجاز به بارگذاری اسناد مناقصه مشتمل بر پاکت‌های (الف، ب و ج) می‌باشند. آخرین زمان بارگذاری اسناد تا پایان وقت اداری روز پنج‌شنبه مورخ ۱۵/۰۴/۱۴۰۲ است.

* قیمت پیشنهادی اعلامی در سامانه مزبور، مي‌بايست به حروف و به عدد قیدشده و خوانا و بدون قلم‌خوردگي باشد.

* به پیشنهادهاي فاقد سپرده، نامشخص و مخدوش ترتیب اثر داده نخواهد شد.

* تضمین شركت در مناقصه مبلغ ۱۳٫۵۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ريال (معادل ۱٫۳۵۰٫۰۰۰٫۰۰۰ تومان) است كه به‌صورت ضمانتنامه بانكي يا سپرده نقدي یا چک تضمین‌شده بانکی مي‌باشد.

* شرکت در مناقصه و دادن پیشنهاد، به معنی قبول اختیارات دستگاه مناقصه‌گزار است.

* كليه پيشنهادهاي واصله رأس ساعت ۱۰:۰۰ روز یکشنبه مورخ ۱۸/۰۴/۱۴۰۲ با حضور اعضای کمیسیون معاملات در دفتر معاونت اداری، مالی و مدیریت منابع واقع در تهران، خيابان انقلاب اسلامی، بين خيابان حافظ و استاد نجات‌الهي، شماره ۶۸۳، طبقه هفتم باز و قرائت خواهد شد.

* دانشگاه در رد یا قبول یک یا کلیه پیشنهادها مختار است. هزینه آگهی بر عهده برنده مناقصه می‌باشد.

* سایر شرایط مناقصه در اسناد تصریح گشته و شرکت­کنندگان باید مدارک را پس از اخذ، به قید قبولی امضاء نموده و در پاکت‌های لاک و مهرشده تحویل نمایند.

 

 

دانشگاه جامع علمي كاربردي

معاونت اداري، مالي و مديريت منابع