کسانی که تریبون به دست هستند به دولت فرصت دهند

نایب رییس اتاق بازرگانی خراسان رضوی کسانی که تریبون به دست هستند به دولت فرصت دهند سیدحسن‌حسینی گفت: افرادی که تریبون دارند به دولت فرصت دهند کار خود را انجام دهد و بپذیرند دولت هم دلسوز مردم است. نایب‌رییس اتاق بازرگانی خراسان رضوی اظهارکرد: احساسی حرف زدن و شعار دادن کار راحتی است و می‌توان […]

نایب رییس اتاق بازرگانی خراسان رضوی

کسانی که تریبون به دست هستند به دولت فرصت دهند

سیدحسن‌حسینی گفت: افرادی که تریبون دارند به دولت فرصت دهند کار خود را انجام دهد و بپذیرند دولت هم دلسوز مردم است.

نایب‌رییس اتاق بازرگانی خراسان رضوی اظهارکرد: احساسی حرف زدن و شعار دادن کار راحتی است و می‌توان شعار داد نان، مسکن و پول برای همه، اما اجرایی کردن این سخنان سخت است.

وی با بیان این‌که در کشور دو وزارتخانه صنعت‌و معدن به همراه کار و امور اجتماعی متولی کار و تولید هستند، اظهار کرد: اگر دستگاه‌های دیگر و بخش خصوصی از این‌‌ها حمایت نکنند وضع به همین صورت باقی می‌ماند.

وی گفت: برخی مشکلات تولید و صنعت مربوط به قوانین است و به عنوان مثال با سود ۱۸ درصد امکان ندارد تولید و صنعت رشد کند.

نایب‌رییس اتاق بازرگانی خراسان رضوی افزود: برخی قوانین نظام امور مالیاتی در هیچ شرایطی در حمایت از تولید نیست و به آن ضربه می‌زند و برخی قوانین و مواد بیمه تأمین اجتماعی هم همین طور است.

 

وی اظهار‌کرد: خراسان‌رضوی به عنوان یک استان بزرگ و همجوار با کشورهای آسیای میانه و افغانستان می‌تواند با روان‌سازی در بخش صادرات نقش به‌سزایی در اشتغال‌زایی ایفا کند.