معاون محیطزیست طبیعی و تنوع زیستی سازمان حفاظت محیطزیست، درباره آخرین اقدامات انجام شده جهت ایجاد امنیت در جاده عباسآباد، اظهار کرد: وزارت راهوشهرسازی تاکنون فعالیتهایی همچون چالهزنی و نورپردازی به مسافت سه کیلومتر را انجام داده است. مسافتی حدود ۶٫۵ کیلومتر نیز در مرحله مناقصه و انتخاب پیمانکار است. به گزارش مناقصهمزایده، حسن اکبری؛ […]
معاون محیطزیست طبیعی و تنوع زیستی سازمان حفاظت محیطزیست، درباره آخرین اقدامات انجام شده جهت ایجاد امنیت در جاده عباسآباد، اظهار کرد: وزارت راهوشهرسازی تاکنون فعالیتهایی همچون چالهزنی و نورپردازی به مسافت سه کیلومتر را انجام داده است. مسافتی حدود ۶٫۵ کیلومتر نیز در مرحله مناقصه و انتخاب پیمانکار است. به گزارش مناقصهمزایده، حسن اکبری؛ افزود: مسأله مهم در زمینه تأمین امنیت این منطقه برای یوزپلنگها، «کاهش سرعت» خودروهاست. در کمیته مربوطه نیز کاهش سرعت در آن محدوده پرخطر ۸۰ کیلومتر تصویب شده است البته دربرابر این تصمیم نیز مقاومتهایی صورت گرفت و ممکن است این مصوبه مشکلاتی از دیدگاه پلیس راهور ایجاد کند. معاون محیطزیست طبیعی و تنوع زیستی سازمان حفاظت محیطزیست، تأکید کرد: آن مصوبه باید در کمیته ملی هم تصویب شود که مکاتبات لازم در این راستا انجام شده است و ما نیز پیگیر آن هستیم. اگر سرعت ۸۰ کیلومتر بر ساعت تصویب شود، پلیس راهور باید برای تنظیم دوربینهای این منطقه براساس این سرعت اعلام آمادگی و اقدام کند. وی درباره چگونگی محاسبه میزان ترددهای با سرعت بیش از ۸۰ کیلومتر بر ساعت، گفت: این محاسبه بهصورت میانگین انجام میشود. خودروهایی که از آن منطقه عبور میکنند نباید میانگین سرعتشان بیش از ۸۰ کیلومتر بر ساعت باشد. این اقدام بهطور کلی کمک بسیار بزرگی در محافظت از یوز است.
دیدگاه بسته شده است.