معاون نظارت بر کالاهای سرمایهای سازمان حمایت، گفت: قراردادی که بین خودروساز و متقاضی منعقد میشود باید مبانی تحویل، زمان تحویل، سودمشارکت و سود تأخیر در آن قید شده باشد و قراردادی دوجانبه باشد. به گزارش مناقصهمزایده، داوود موسوی؛ معاون نظارت بر کالاهای سرمایهای سازمان حمایت در برنامه روزی نو رادیو اقتصاد، درباره سود مشارکت […]
معاون نظارت بر کالاهای سرمایهای سازمان حمایت، گفت: قراردادی که بین خودروساز و متقاضی منعقد میشود باید مبانی تحویل، زمان تحویل، سودمشارکت و سود تأخیر در آن قید شده باشد و قراردادی دوجانبه باشد. به گزارش مناقصهمزایده، داوود موسوی؛ معاون نظارت بر کالاهای سرمایهای سازمان حمایت در برنامه روزی نو رادیو اقتصاد، درباره سود مشارکت ثبتنامکنندگان خودرو و نحوه پرداخت آن، گفت: فارغ از مصوباتی که شورایرقابت بهعنوان متولی دنبال میکند، بحث سود مشارکت بر میگردد بهعنوان آییننامه اجرایی قانون حمایت از حقوق مصرفکنندگان خودرو مصوبه هیأت وزیران در سال ۹۵ مصوب شده است و این مصوبه کماکان ساری و جاری هست براساس نوع قراردادی که یک متقاضی با شرکت خودروساز منعقد میکند، موضوع قابل رصد و پیگیری هست. موسوی؛ افزود: قراردادی که بین خودروساز و متقاضی منعقد میشود باید مبانی تحویل، زمان تحویل، سودمشارکت و سود تأخیر در آن قید شده باشد و این قرارداد، قرارداد دوجانبهای باشد و اگر برای فروش به صورت تحویل فوری قراردادی منعقد شود حداکثر تحویل ۳۰ روزه است و قاعدتاً سود مشارکتی لحاظ نشده است سود جبران تحویل تأخیر در قرارداد تحویل فوری دوونیم درصد ماهیانه است. معاون نظارت بر کالاهای سرمایهای سازمان حمایت، در ادامه گفت: اگر زمان تحویل خودروی خریداری بیشتر شد و در فاکتور سود تأخیر قید نشده حتماً میتواند با اسناد و مدارک از طریق تارنمای سازمان حمایت و هم از طریق سامانه ۱۲۴ و سازمانهای صنعت، معدن و تجارت ۳۱ استان به دبیرخانه مراجعه کنند و اسناد و مدارک را ارائه کنند اعداد و ارقام سود مشارکت و سود جبران تأخیر در تحویل خودرو حتماً پیگیری میشود و به متقاضی آن مبلغ حتما برگردانده خواهد شد.
دیدگاه بسته شده است.