تشکیل ۳۰ کنسرسیوم صادراتی و۳۰ شرکت مدیریت صادرات

در جهت ارتقای سطح رقابت پذیری بنگاه‌های کوچک و متوسط صورت گرفت تشکیل ۳۰ کنسرسیوم صادراتی و۳۰ شرکت مدیریت صادرات مدیرعامل سازمان صنایع کوچک‌ و شهرک‌های صنعتی ایران از تشکیل ۳۰ کنسرسیوم صادراتی و ۳۰ شرکت مدیریت صادرات خبرداد و گفت: ستاد اقتصاد مقاومتی کشور برای وزارت صنعت، معدن ‌و تجارت ۷ برنامه مصوب کرده […]

در جهت ارتقای سطح رقابت پذیری بنگاه‌های کوچک و متوسط صورت گرفت

تشکیل ۳۰ کنسرسیوم صادراتی و۳۰ شرکت مدیریت صادرات

مدیرعامل سازمان صنایع کوچک‌ و شهرک‌های صنعتی ایران از تشکیل ۳۰ کنسرسیوم صادراتی و ۳۰ شرکت مدیریت صادرات خبرداد و گفت: ستاد اقتصاد مقاومتی کشور برای وزارت صنعت، معدن ‌و تجارت ۷ برنامه مصوب کرده که یکی از برنامه‌ها ارتقای رقابت‌پذیری بنگاه‌های کوچک و متوسط، توسعه و ایجاد خوشه‌های صنعتی می‌باشد.

به گزارش ‌شاتا‌ علی یزدانی اظهارکرد: آموزش ۱۰۰هزار نفر در بنگاه‌های کوچک‌ و متوسط یکی دیگر از برنامه‌هاست که اجرای آن به سازمان صنایع کوچک‌و شهرک‌های صنعتی ایران‌ محول شده است.

یزدانی در سفر به جنوب استان کرمان ضمن بازدید از زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی این استان با اشاره به راه‌اندازی ۷هزار و ۵۰۰ بنگاه تعطیل و زیر ظرفیت تاپایان سال‌جاری گفت‌: ۳۶ طرح ملی و دو هزار طرح بالای ۶۰ درصد تا پایان سال را‌ه‌اندازی خواهد شد.

معاون وزیر صنعت‌، معدن‌وتجارت افزود: پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال به صورت کامل مجموعه برنامه‌های مصوب ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی برای وزارت صنعت‌، معدن‌و تجارت و نهادهای تابعه محقق شود.

یزدانی در ادامه با بیان این‌که جنوب کرمان استعدادهای زیادی در حوزه کشاورزی، معدن ‌و صنایع معدنی و حوزه صنایع کوچک دارد، گفت: به دلیل بعد مسافت لازم است که اختیارات کامل به مدیران منطقه داده شود.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت افزود: درحوزه شهرک‌های صنعتی ۹ شهرک و ناحیه صنعتی در جنوب کرمان وجود دارد که متناسب با علاقه‌مندی سرمایه‌گذاران که نیاز به ایجاد شهرک جدید باشد این آمادگی در سازمان هست که همکاری لازم را انجام دهیم‌.

 

وی خاطر‌نشان‌ کرد‌: در جهت حمایت از سرمایه‌گذاران در مناطق محروم و غیربرخوردار آمادگی هرگونه همکاری جهت تقسیط زمین و تخفیف در حق انتفاع را برای سرمایه‌گذاران داریم.