نوت ۸، نصف قیمت فروخته خواهد شد!

دلجویی سامسونگ از خریداران نوت ۷ نوت ۸، نصف قیمت فروخته خواهد شد! شرکت کره‌ای سامسونگ برای دلجویی از افرادی که با خرید گوشی‌های نوت ۷ روزهای پراضطرابی را پشت سر گذارده‌اند، اعلام کرده که گوشی جدید نوت ۸ را به نصف قیمت به آنان خواهد فروخت. به گزارش مهر به نقل از زددی‌نت، در […]

دلجویی سامسونگ از خریداران نوت ۷

نوت ۸، نصف قیمت فروخته خواهد شد!

شرکت کره‌ای سامسونگ برای دلجویی از افرادی که با خرید گوشی‌های نوت ۷ روزهای پراضطرابی را پشت سر گذارده‌اند، اعلام کرده که گوشی جدید نوت ۸ را به نصف قیمت به آنان خواهد فروخت.

به گزارش مهر به نقل از زددی‌نت، در دو ماه اخیر ده‌ها مورد از آتش‌سوزی و انفجار گوشی نوت۷ به علت داغ شدن بیش از حد باتری آن گزارش شده و این امر به شهرت و اعتبار سامسونگ به‌طور جدی لطمه زده است. حتی فراخوان این شرکت برای تعویض گوشی‌های نوت۷ هم کارساز نبود و حتی برخی گوشی‌های تعویض شده نیز منفجر شدند.

سامسونگ در نهایت با جمع‌آوری تمامی گوشی‌های نوت۷ از بازار و تعویض این گوشی‌ها با گوشی‌های اس۷ و اس۷اج تلاش کرد خریداران عصبانی را راضی کند. حال این شرکت می‌گوید افرادی که در آینده گوشی‌های گالکسی اس ۸ یا گالکسی‌نوت ۸ را خریداری کنند تنها باید نصف قیمت اعلام شده آن‌ها را بپردازند.

این برنامه فعلاً برای خریداران گوشی معیوب نوت ۷ در کره‌جنوبی اجرا می‌شود و مشخص نیست در آینده در دیگر کشور‌ها هم اجرا خواهد شد یا خیر.

شرکت‌کنندگان در این برنامه بعد از امضای قرارداد دو ساله با سامسونگ و پرداخت هزینه‌ای به مدت ۱۲ ماه می‌توانند گوشی‌های اس۷ و اس ۷اج خود را به رایگان با گالکسی اس۸ یا گالکسی نوت ۸ تعویض کنند. اگر خریداران بخواهند این گوشی‌ها را قبل از گذشت یک سال تغییر دهند باید هزینه استفاده از آن‌ها تا ۱۲ ماه را بپردازند.

 

شرکت‌کنندگان در برنامه‌های مذکور خدمات پس از فروش ویژه‌ای را هم دریافت خواهند کرد. علاقه‌مندان حداکثر تا ۳۰ نوامبر می‌توانند در برنامه یاد شده ثبت نام کنند.