بازار کساد ساعتهای هوشمند بررسیهای تازه مؤسسه تحقیقاتی آیدیسی نشان میدهد ایده عرضه ساعتهای هوشمند در جهان چندان با استقبال مواجه نشده و میزان فروش این ساعتها در ۳ ماهه سوم سال ۲۰۱۶ به شدت کاهش یافته است. به گزارش فارس به نقل از تککرانچ، میزان عرضه کلی این ساعتها در ۳ ماهه سوم سال […]
بازار کساد ساعتهای هوشمند
بررسیهای تازه مؤسسه تحقیقاتی آیدیسی نشان میدهد ایده عرضه ساعتهای هوشمند در جهان چندان با استقبال مواجه نشده و میزان فروش این ساعتها در ۳ ماهه سوم سال ۲۰۱۶ به شدت کاهش یافته است.
به گزارش فارس به نقل از تککرانچ، میزان عرضه کلی این ساعتها در ۳ ماهه سوم سال ۲۰۱۶ نسبت به مدت مشابه سال قبل ۵۱٫۶ درصد کاهش نشان میدهد.
در ۳ ماهه سوم سال ۲۰۱۶ تنها ۲٫۷ میلیون واحد از این ساعتها به بازار عرضه شده، حال آنکه این رقم در ۳ ماهه سوم سال ۲۰۱۵ برابر با ۵٫۶ میلیون واحد بود.
آیدیسی در تشریح علل کاهش این میزان فروش به موضوعاتی مانند زمان عرضه، تأخیر در به روزرسانی سیستمعامل اندروید ویر و غیره اشاره کرده است. این وضعیت نشان میدهد که اگر استراتژی طراحی و عرضه ساعتهای هوشمند تغییر نکند، آینده درخشانی در انتظار شرکتهای سازنده آنها نخواهد بود.
در میان انواع این ساعتها، ساعت اپل با عرضه ۱٫۱ میلیون واحدی پیشتاز است که البته نسبت به سال قبل کاهش ۷۲ درصدی را تجربه کرده است. حتی عرضه نسل دوم این ساعتها در شهریور گذشته هم نتوانسته تغییر چندانی در شرایط ایجاد کند.
این مطلب بدون برچسب می باشد.
دیدگاه بسته شده است.