تغییر ترکیب سهامدار طلایی اپراتور فیبرنوری ایران

تغییر ترکیب سهامدار طلایی اپراتور فیبرنوری ایران سهامدار طلایی شرکت ایرانیان‌نت به عنوان اپراتور چهارم فیبرنوری، ترکیب نمایندگانش در هیأت مدیره این شرکت را تغییر داد. به گزارش تسنیم، نمایندگان قبلی شرکت ارتباطات زیرساخت در هیأت مدیره اپراتور چهارم مهر ماه سال ۱۳۹۳ از سوی محمود خسروی، مدیرعامل پیشین شرکت ارتباطات زیرساخت، برای عضویت در […]

تغییر ترکیب سهامدار طلایی اپراتور فیبرنوری ایران

سهامدار طلایی شرکت ایرانیان‌نت به عنوان اپراتور چهارم فیبرنوری، ترکیب نمایندگانش در هیأت مدیره این شرکت را تغییر داد.

به گزارش تسنیم، نمایندگان قبلی شرکت ارتباطات زیرساخت در هیأت مدیره اپراتور چهارم مهر ماه سال ۱۳۹۳ از سوی محمود خسروی، مدیرعامل پیشین شرکت ارتباطات زیرساخت، برای عضویت در هیأت مدیره این شرکت معرفی شده بودند که با گذشت ۳ سال مسؤولیت خود را به محمدطاهرشمس و مسعودرضاسلطانی دادند.

محمدطاهرشمس، عضو هیأت مدیره زیرساخت بود که به تازگی از خدمات دولتی بازنشست گردیده است.

همچنین مسعود رضا سلطانی در حال حاضر مدیر کل پشتیبانی فنی و راه‌اندازی معاونت طرح و توسعه و فناوری‌های نوین شرکت ارتباطات زیرساخت است که با حفظ سمت عضویت در هیأت مدیره اپراتور فیبرنوری را پذیرفته است.

وی مدتی نیز سرپرست معاونت توسعه و مهندسی زیرساخت بوده است و محسن‌باقری‌چناری -مدیرعامل ایرانیان‌نت- نیز با حفظ سمت در هیأت‌مدیره اپراتور چهارم که نایب‌رییسی آن را نیز برعهده دارد، ابقا شد.

 

اعضای هیأت مدیره این شرکت در حال حاضر علی‌حکیم‌جوادی، مسعودرضاسلطانی، محمدشهبازی، محسن‌باقری‌چناری، نوذرابراهیمی لامع، محمدطاهرشمس و محمودزرگر هستند.