عرضه خدمات سامانه محب بانک ملت به ۴۴۲ مجموعه در کشور تعداد سازمانهای استفاده کننده از خدمات سامانه مدیریت حسابهای بانکی بانک ملت(محب)، تا پایان شهریورماه امسال به ۴۴۲ مؤسسه و سازمان افزایش یافت. به گزارش مناقصهمزایده، تعداد این سازمانها در پایان سال گذشته، ۴۱۳ مؤسسه و در پایان سال ۹۳ تعداد ۳۵۷ مؤسسه بوده […]
عرضه خدمات سامانه محب بانک ملت به ۴۴۲ مجموعه در کشور
تعداد سازمانهای استفاده کننده از خدمات سامانه مدیریت حسابهای بانکی بانک ملت(محب)، تا پایان شهریورماه امسال به ۴۴۲ مؤسسه و سازمان افزایش یافت.
به گزارش مناقصهمزایده، تعداد این سازمانها در پایان سال گذشته، ۴۱۳ مؤسسه و در پایان سال ۹۳ تعداد ۳۵۷ مؤسسه بوده است.
سامانه محب بانک ملت به عنوان نمونه کاملی ازOffice Banking درصدد آن است که مشتریان حقوقی همچون مشتریان حقیقی بتوانند بسیاری از خدمات متنوع بانکی و اختصاصی شرکتها را در دفترکار خود دریافت کنند.
مدیریت وجوه (شناسایی واریزیها و برداشتها)، انجام انواع حواله و انتقال وجوه به صورت موردی، گروهی، نسبتی(درصدی از وجوه) و یا مکانیزه، مدیریت انواع چک (گزارش براساس وضعیت چکها، تحریر، تأیید، خدمات کلرینگ و..)، انواع گزارشهای صورتحساب و مانده حسابها بهصورت تجمیعی و تفکیکی و شماتیکی در سطوح کاربران مدیریتی و عملیاتی از جمله خدمات قابلارایه از طریق سامانه محب بانک ملت است.
این مطلب بدون برچسب می باشد.
دیدگاه بسته شده است.