معاون وزیر راهوشهرسازی، با بیان اینکه راهآهن رشت- کاسپین یکی از چهار مسیر ریلی اولویتدار کشور است، گفت: برای تکمیل فاز نخست این مسیر ریلی نیازمند اعتبار ۵۰۰ میلیارد تومانی هستیم. به گزارش مناقصهمزایده، خیرا… خادمی؛ در جلسه بررسی آخرین وضعیت روند احداث و پیشرفت فیزیکی راهآهن رشت-کاسپین در محدوده منطقه آزاد انزلی و قطعه […]
معاون وزیر راهوشهرسازی، با بیان اینکه راهآهن رشت- کاسپین یکی از چهار مسیر ریلی اولویتدار کشور است، گفت: برای تکمیل فاز نخست این مسیر ریلی نیازمند اعتبار ۵۰۰ میلیارد تومانی هستیم. به گزارش مناقصهمزایده، خیرا… خادمی؛ در جلسه بررسی آخرین وضعیت روند احداث و پیشرفت فیزیکی راهآهن رشت-کاسپین در محدوده منطقه آزاد انزلی و قطعه ۶و۷ این راهآهن در منطقه پیربازار با اشاره به پیشرفت فیزیکی ۸۶ درصدی راهآهن رشت- کاسپین، اظهار کرد: براساس آمار برای تکمیل این پروژه در فاز نخست به ۴۵۰ تا ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است. وی با تأکید بر اهتمام تمامی دستگاههای اجراییش در تکمیل راهآهن رشت-کاسپین افزود: با تلاشهای استاندار گیلان و معاون سازمان برنامه و بودجه زمانبندی برای تکمیل راهآهن رشت-کاسپین و زمان تخصیص اعتبار لحاظ شده است. حمید امانی؛ معاون فنی و امور زیربنایی سازمان برنامه و بودجه نیز، با اشاره به اهمیت تکمیل راهآهن رشت-کاسپین در اجرایی شدن کریدور شمال به جنوب، گفت: شماره معکوس برای بهرهبرداری از این پروژه آغاز شده است و هیچ مشکلی درخصوص تأمین اعتبار و همچنین اعتبارات مازاد وجود ندارد. امانی؛ ضمن ابراز امیدواری در ارتباط با تکمیل راهآهن رشت-کاسپین تا ۱۵ مردادماه، اضافه کرد: با توجه به میزان پیشرفت پروژه و همچنین اقدامات صورت گرفته بسیار امیدوارم که این پروژه تا ۱۵ مردادماه تکمیل شود.
دیدگاه بسته شده است.