شرط اتاق اصناف برای برندگان مناقصه صندوق‌ مکانیزه فروشگاهی

شرط اتاق اصناف برای برندگان مناقصه صندوق‌ مکانیزه فروشگاهی مدیرعامل شرکت داده‌پردازی ایران با بیان شروط اتاق اصناف برای برندگان مناقصه صندوق‌ مکانیزه فروشگاهی، گفت: اجرای کامل طرح نصب صندوق مکانیزه فروشگاهی امسال بعید است. به گزارش فارس؛ سید‌ذبیح‌ا… فیض‌آبادی، با ارسال نامه‌ای به سازمان بورس از جزییات مناقصه صندوق‌های فروشگاهی موسوم به «پروژه نصر» […]

شرط اتاق اصناف برای برندگان مناقصه صندوق‌ مکانیزه فروشگاهی

مدیرعامل شرکت داده‌پردازی ایران با بیان شروط اتاق اصناف برای برندگان مناقصه صندوق‌ مکانیزه فروشگاهی، گفت: اجرای کامل طرح نصب صندوق مکانیزه فروشگاهی امسال بعید است.

به گزارش فارس؛ سید‌ذبیح‌ا… فیض‌آبادی، با ارسال نامه‌ای به سازمان بورس از جزییات مناقصه صندوق‌های فروشگاهی موسوم به «پروژه نصر» شفاف‌سازی کرده است.

وی از پذیرفته شدن شرکت توسعه ریز کامپیوتر ایران از مجموعه شرکت‌های وابسته به «مداران» برای اجرای مناقصه صندوق‌های فروشگاهی اتاق اصناف موسوم به پروژه نصر خبر داده و گفته است: شرکت توسعه ریز کامپیوتر ایران براساس مطالعات بازاریابی‌ و بازرگانی در حوزه صندوق‌های فروشگاهی و بررسی جدید‌ترین نمونه‌های این محصول و اخذ پروانه بهره‌برداری با ظرفیت تولید سالانه ۵۰ هزار دستگاه آمادگی خود را برای اجرای پروژه نصر به اتاق اصناف ایران اعلام نمود.

وی در ادامه با بیان این‌که شرکت توسعه ریزکامپیوتر ایران براساس فهرست منتشره توسط اتاق اصناف ایران جزو شرکت‌های پذیرفته شده قرار گرفته آورده است: با عنایت به فرایند اجرایی پروژه نصر، شرکت‌های اعلام شده توسط اتاق اصناف پس از عقد قرار‌داد باید تعداد ۱۰۰۰ دستگاه از مدل تأیید شده صندوق‌های فروشگاهی را ظرف مدت ۴۵ روز تأمین و نسبت به توزیع آن براساس اعلام اتاق اصناف اقدام نمایند.‌

به گفته فیض‌آبادی اتاق اصناف پس از نصب ۱۰۰۰ دستگاه تأمین شده توسط هر تولید‌کننده و براساس میزان رضایت‌مندی از دستگاه‌های ارایه شده نسبت به تعیین تولید‌کنندگان نهایی صندوق‌های فروشگاهی در کمیته مربوطه تصمیم‌گیری خواهد نمود.

وی افزود: با توجه به سیاست‌گذاری و تعاملات اتاق اصناف، بانک و وزارت اقتصاد و دارایی به نظر می‌رسد، تحقق عملیاتی شدن این پروژه تا پایان امسال میسر نباشد و در نتیجه اثر سود و زیانی در بودجه سال‌جاری شرکت توسعه ریزکامپیوتر ایران نخواهد داشت.

 

مدیرعامل شرکت داده‌پردازی زیان شرکت توسعه ریزکامپیوتر ایران در دوره ۶ ماهه منتهی به ۳۱ اردیبهشت ماه ۱۳۹۵ را مبلغ ۲۴ هزار و ۱۳۷ میلیاون ریال اعلام کرده و گفته است: براساس گزارش ارایه شده توسط آن شرکت، پیش‌بینی اولیه براساس عملکرد ۶ ماهه مورد بازنگری قرار گرفته و برای سال مالی منتهی به ۳۰ اسفند ماه ۹۵ مبلغ ۲۰ هزار و ۴۵۵ میلیون ریال زیان برآورد شده که اثرات آن در گزارش پیش‌بینی تلفیقی گروه پس از انجام حسابرسی در زمان مقرر منتشر می‌شود.