رودررویی طالب‌لو با استقلال و پرسپولیس بدون بیرانوند با نفت آبادان

هفته دهم لیگ برتر رودررویی طالب‌لو با استقلال و پرسپولیس بدون بیرانوند با نفت آبادان بازی‌های هفته دهم لیگ برتر امروز و فردا برگزار می‌شود و در این روز پرسپولیس بدون دروازه‌بان ملی‌پوشش مقابل نفت آبادان قرار می‌گیرد و استقلال مهمان فولاد خوزستان است. نگاهی به این بازی‌‌ها می‌اندازیم: ماشین‌سازی- پیکان؛ قطع نوار باخت‌های شاگردان […]

هفته دهم لیگ برتر

رودررویی طالب‌لو با استقلال و پرسپولیس بدون بیرانوند با نفت آبادان

بازی‌های هفته دهم لیگ برتر امروز و فردا برگزار می‌شود و در این روز پرسپولیس بدون دروازه‌بان ملی‌پوشش مقابل نفت آبادان قرار می‌گیرد و استقلال مهمان فولاد خوزستان است.

نگاهی به این بازی‌‌ها می‌اندازیم:

ماشین‌سازی- پیکان؛ قطع نوار باخت‌های شاگردان خطیبی یا شام آخر؟

ماشین‌سازی ۴ شکست متوالی داشته با این حال مدیران این باشگاه حداقل در رسانه‌ها از رسول‌خطیبی حمایت کرده‌اند هرچند گفته می‌شود این بازی خانگی آخرین فرصت کادرفنی ماشین‌سازان خواهد بود و اگر در این بازی هم پیروز نشود، شاید خود خطیبی از ماشین‌سازی برود.

گسترش فولاد- تراکتورسازی؛ دربی تبریز

دربی تبریز قطعاً جذاب و دیدنی خواهد بود. تراکتورسازی تاکنون شکستی نداشته اما در دو هفته متوالی ۴ امتیاز از دست داده است. گسترش فولادی که فقط یک برد دارد. به نظر می‌رسد که تراکتورسازان اگر تراکتورگونه بازی کنند پیروزی برایشان دور از دسترس نیست.

سایپا- سپاهان؛ فرکی مقابل زردپوشان بدون نویدکیا

فرکی فصل گذشته با تلخی و حاشیه‌های زیاد از سپاهان جدا شد و اکنون باید مقابل این تیم قرار بگیرد. تیم حسین‌فرکی ۶ هفته است که رنگ برد را ندیده تا در کمال تعجب در بین تیم‌های انتهای جدول قرار بگیرد. سپاهان با ویسی فوتبالی متفاوت را ارایه می‌کند.

صبای قم- پدیده؛ نبرد ته جدولی‌ها

شاگردان مرفاوی با یک امتیاز بیش‌تر نسبت به پدیده در رده دوازدهم جدول هستند و پدیده ۸ امتیازی در رده پانزدهم جدول قرار دارد. هر دوتیم می‌خواهند امتیازهای خود را دو رقمی کنند و از انتهای جدول فاصله بگیرند. باید دید صمد مرفاوی به این هدف می‌رسد یا رضا مهاجری؟

فولاد خوزستان- استقلال؛ نبرد شاگردان منصوریان با فولاد

۳ برد متوالی استقلال، پسران آبی را به رده پنجم جدول رساند و آن‌ها اکنون در ۶ امتیازی پرسپولیس هستند. آبی‌پوشان می‌خواهند روند موفقیت‌آمیز خود را ادامه بدهند و چهارمین برد خود را جشن بگیرند البته آن‌ها با مانعی فولادی روبه‌رو شده‌اند که هدایتش را یک پرسپولیسی به نام نعیم سعداوی برعهده ‌دارد. فولاد هم بعید است در این بازی برای مساوی به میدان بیاید و شاگردان سعداوی با تمام توان می‌آیند تا توانایی‌های خودشان را اثبات کنند.

سیاه‌جامگان – نفت تهران؛ تیم دایی مقابل حریف پرحاشیه

نفت بلاتکلیف است و همچنان مشکل مالکیتی دارد و سیاه‌جامگان هم پرحاشیه‌‌ترین تیم‌های این‌روزهای فوتبال ایران هستند از تهدید به کناره‌گیری از لیگ گرفته تا کتکاری حسین‌بادامکی کاپیتان تیم با نزدیکان مدیرعامل باشگاه! خداداد عزیزی، مدیرفنی تیم هم نیامده قهر کرد و رفت تا این تیم بعد از فرهادکاظمی همچنان بدون سرمربی باشد و شاید اصلا این تیم در میدان حاضر نشود!

ذوب آهن – استقلال خوزستان؛ تکرار سوپرجام بدون یحیی

این بازی تکرار سوپرجام فصل گذشته است. فقط در این بازی گل‌محمدی از این تیم جدا شده و استقلال خوزستان هم در شرایط نابسامان مالی است به‌طوری که سیروس‌پورموسوی اعلام کرده اگر مشکلات مالی حل نشود از این تیم می‌رود.

پرسپولیس- نفت آبادان؛ جدال برای حفظ صدرنشینی

پرسپولیس در این هفته یک غایب بزرگ دارد. علیرضابیرانوند، دروازه‌بان ملی‌پوش این تیم به دلیل شکستگی دست در میدان نیست و رادوشوویچ، دروازه‌بان کروات سرخپوشان برای اولین مرتبه در لیگ برتر به میدان خواهد آمد. از سویی دیگر تیم نفت آبادان در ورزشگاه آزادی هم تیم خطرناکی است. آن‌ها استقلال را هم در این ورزشگاه شکست دادند و اکنون انگیزه زیادی برای یک برد دیگر مقابل تیم بزرگ ایران دارند. باید دید پرسپولیس بدون بیرانوند می‌تواند همچنان بدون باخت درصدر جدول لیگ بماند یا این‌که برزیلی‌های آبادان از صدرنشین امتیاز می‌گیرند.