مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حملونقل، تکمیل آزادراه تهران-شمال را با توان متخصصان داخلی از مزیتهای کشور برشمرد و گفت: بهرهبرداری از ۲۹۳ کیلومتر آزادراه در برنامه سالجاری قرار دارد. به گزارش مناقصهمزایده، خیرا… خادمی؛ اظهار داشت: شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حملونقل در سالجاری نزدیک به ۶۱۰۰ کیلومتر بزرگراه، ۳۳۰۰ کیلومتر مسیر ریلی […]
مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حملونقل، تکمیل آزادراه تهران-شمال را با توان متخصصان داخلی از مزیتهای کشور برشمرد و گفت: بهرهبرداری از ۲۹۳ کیلومتر آزادراه در برنامه سالجاری قرار دارد. به گزارش مناقصهمزایده، خیرا… خادمی؛ اظهار داشت: شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حملونقل در سالجاری نزدیک به ۶۱۰۰ کیلومتر بزرگراه، ۳۳۰۰ کیلومتر مسیر ریلی را برای سالجاری در دست ساخت و اجرا دارد. وی افزود: در سالجاری، در بخش آزادراهی ۱۰۳۸ کیلومتر در حال اجراست که بخشی از آنها طی سالجاری افتتاح میشوند. خادمی؛ با تأکید بر اینکه سرعت ساخت بزرگراهها، آزادراهها و مسیرهای ریلی رشد قابل ملاحظهای داشت گفت: پنج هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان برای ساخت باند غربی قطعه دوم آزاد راه تهران-شمال هزینه شد. وی بابیان اینکه ۸۶ درصد از این مسیر ۲۲ کیلومتری تونل و پل تشکیل بود تصریح کرد آزادراه تهران-شمال بزرگترین پروژه آزادراهی است که در ایام معمول تا یکساعتونیم در زمان سفر و ۷۵ کیلومتر در طول سفر کاهش ایجاد میکند. وی صرفهجویی در مصرف سوخت را از دیگر مزیتهای آزادراه تهران-شمال برشمرد و افزود: بخشی از فعالیتهای تکمیل این قطعه در سالهای ۱۳۹۸ و ۱۳۹۹ انجام شد که جای تشکر و قدردانی دارد. معاون وزیر راهوشهرسازی، توان مهندسان داخلی را بسیار حائزاهمیت برشمرد و گفت: در ساخت آزادراه تهران- شمال از توان داخلی مهندسان داخلی استفاده شد که نشان از توانمندی در ساخت پروژههای عمرانی دارد.
دیدگاه بسته شده است.