برگزاری مانور مقابله با افت فشار گاز در ناحیه صنعتی البرز تنکابن

برگزاری مانور مقابله با افت فشار گاز در ناحیه صنعتی البرز تنکابن معاون صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران از اجرای مانور مقابله با افت فشار گاز در ناحیه صنعتی البرز تنکابن خبر داد. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران، کامران‌علی‌پور گفت: امکانات و زیرساخت مناسب برای راه‌اندازی بخش تولید […]

برگزاری مانور مقابله با افت فشار گاز در ناحیه صنعتی البرز تنکابن

معاون صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران از اجرای مانور مقابله با افت فشار گاز در ناحیه صنعتی البرز تنکابن خبر داد.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران، کامران‌علی‌پور گفت: امکانات و زیرساخت مناسب برای راه‌اندازی بخش تولید و صنعت، در شهرک‌‌ها و نواحی صنعتی استان فراهم است و گاز یکی از زیرساخت‌های لازم برای تولید است که در کاهش آلودگی و قیمت تمام‌شده محصول، نقش مهم و کلیدی ایفا می‌کند.

معاون صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران با اشاره به اجرای مانور مقابله با بحران اظهار داشت: هدف از اجرای این مانور، ارتقای توان عملیاتی و آمادگی بیش‌تر نیرو‌ها و دستگاه‌های خدمات‌رسان، درصورت افت احتمالی فشار گاز و بروز بحران است.

 

علی‌پور افزود: با رعایت صرفه‌جویی و استفاده درست و اصولی از منابع طبیعی، علاوه بر استفاده از امکانات، هم شاهد بهره‌مندی صنایع و هم بخش خانگی، از مزایای گاز خواهیم بود.