اقدام تأمل‌برانگیز کاندیدای انتخابات فدراسیون دوچرخه‌سواری

اقدام تأمل‌برانگیز کاندیدای انتخابات فدراسیون دوچرخه‌سواری یکی از کاندیداهای انتخابات ریاست فدراسیون دوچرخه‌سواری در اقدامی تأمل‌برانگیز رؤسای کلیه هیأت‌های استانی که عضو مجمع انتخاباتی فدراسیون هستند را به همراه خانواده‌هایشان به مازندران دعوت کرده است. به گزارش ایسنا، هیأت دوچرخه سواری مازندران در نظر دارد مسابقه‌ای جایزه بزرگی را روز پنجشنبه هفته جاری (۱۳ آبان) […]

اقدام تأمل‌برانگیز کاندیدای انتخابات فدراسیون دوچرخه‌سواری

یکی از کاندیداهای انتخابات ریاست فدراسیون دوچرخه‌سواری در اقدامی تأمل‌برانگیز رؤسای کلیه هیأت‌های استانی که عضو مجمع انتخاباتی فدراسیون هستند را به همراه خانواده‌هایشان به مازندران دعوت کرده است.

به گزارش ایسنا، هیأت دوچرخه سواری مازندران در نظر دارد مسابقه‌ای جایزه بزرگی را روز پنجشنبه هفته جاری (۱۳ آبان) برگزار کند، رییس این هیأت نیز در یک اقدام جالب کلیه رؤسای هیأت‌های دوچرخه‌سواری استان‌های کشور را به همراه خانواده‌هایشان به مازندران دعوت کرده تا مهمان ویژه مسابقه‌های جایزه بزرگ باشند.

از آنجا که رییس هیأت مازندران برای انتخابات فدراسیون دوچرخه‌سواری کاندیدا شده این اقدام شائبه‌هایی به وجود آورده و حتی موجب اعتراض برخی از رؤسای هیأت‌های استانی که اعضای مجمع انتخاباتی فدراسیون دوچرخه‌سواری هستند، را فراهم آورده است.

کیوان لیمویی، رییس هیأت دوچرخه‌سواری اصفهان با اشاره به دعوت رییس هیأت مازندران از او و خانواده‌اش به ایسنا گفت: این دعوت‌نامه برای من هم ارسال شده است. مهمان‌نوازی مازندرانی‌‌ها خوب است اما چرا سال گذشته هیأت مازندران رؤسای هیأت‌های دیگر را دعوت نکرد. احساس می‌کنم که با این اقدام با احساسات رؤسای هیأت‌های استان‌های دیگر بازی شده است. از طرفی خانواده‌ی رؤسا هم دعوت شده‌اند و آن‌‌ها در مسابقه‌های جایزه بزرگ چه کار می‌خواهند انجام دهند که آن‌‌ها را نیز دعوت کرده‌اند؟

وی گفت: اگر قرار است هزینه‌ای شود فکر می‌کنم که بهتر است این پول در جای دیگر صرف شود و با این کار‌ها نمی‌توان رأی جمع کرد. بهتر است که حراست وزارت ورزش و فدراسیون به این مسأله ورود کنند.

شفاعت رییس هیأت دوچرخه‌سواری فارس نیز با بیان این‌که این دعوت‌نامه را دریافت کرده است در این باره به ایسنا گفت: از آنجا که رییس هیأت مازندران خودش کاندیدای انتخابات فدراسیون است، این دعوت‌نامه شائبه‌ای را به وجود آورده و به نوعی تبلیغات محسوب می‌شود که خارج از زمان مقرر دارد این کار را انجام می‌دهد. این خیلی خوب است که رؤسای هیأت‌های استانی سالیانه در کنار یکدیگر جمع شوند اما به نظرم زمان آن مناسب نیست و این نوع رفتار مانند این است که به رؤسای هیأت‌ها توهین شده است.

وی افزود: اکثر رؤسای هیأت‌های استانی اعتراض خود را به این مسأله اعلام کرده‌ایم و خود من به شخصه این دعوت را قبول نکرده‌ام.

گفتنی است، هیأت دوچرخه‌سواری مازندران پیش از این در سال ۹۲ در اقدامی جالب دیگری هزینه‌های دلاری تور بین‌المللی مازندران را پرداخت نکرد که این مهم باعث شد رکابزنان خارجی که در این تور مقام آورده بودند دست خالی به کشورشان بازگردند و حاشیه‌هایی درباره این موضوع مطرح شد و حتی پیگیرهای بین‌المللی را نیز به همراه داشت.