۳۸۵۲ مناقصه – شركت ملي مناطق نفتخيز جنوب – PARTS FOR “BROWN BOVERI-SULZER” GAS TURBINE TYPE NS70 SERIAL NOS. 7001/7006 AND 7007/8

«فرم شماره دو» شركت ملي مناطق نفتخيز جنوب در نظر دارد كالاي موردنیاز خود را مطابق جدول زير به‌صورت فراخوان ارزیابی‌کیفی جهت برگزاري مناقصه‌عمومی از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) تأمين نمايد. کلیه مراحل برگزاری مناقصه، از دریافت اسناد مناقصه تا ارائه پیشنهاد مناقصه­گران و گشایش پاکات از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت […]

«فرم شماره دو»

شركت ملي مناطق نفتخيز جنوب در نظر دارد كالاي موردنیاز خود را مطابق جدول زير به‌صورت فراخوان ارزیابی‌کیفی جهت برگزاري مناقصه‌عمومی از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) تأمين نمايد. کلیه مراحل برگزاری مناقصه، از دریافت اسناد مناقصه تا ارائه پیشنهاد مناقصه­گران و گشایش پاکات از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به آدرس www.setadiran.ir انجام خواهد شد و لازم است مناقصه­گران در صورت عدم عضویت قبلی، مراحل ثبت‌نام در سایت مذکور و دریافت گواهی امضای الکترونیکی را جهت شرکت در مناقصه محقق سازند.

تعداد قلم موضوع مناقصه واحد مقدار كالا شماره فراخوان در سامانه ستاد مبلغ تضمین
۴ PARTS FOR “BROWN BOVERI-SULZER” GAS TURBINE TYPE NS70

SERIAL NOS. 7001/7006 AND 7007/8

NO ۶۳ ۲۰۰۲۰۹۲۲۸۸۰۰۰۱۴۸ ۱٫۴۳۲٫۷۲۹٫۰۰۰ ریال
سطح بازرسی موردنیاز کالا چهار می‌باشد

 

لذا كليه شركت­هايي كه فعاليت آن‌ها مرتبط با شرح كالاي مورد درخواست مي­باشد مي­بايست ظرف مدت ۱۴ روز از تاريخ درج آگهي فراخوان نوبت دوم با مراجعه به سايت www.setadiran.ir، نسبت به چاپ و تكميل «فرم تعهدنامه ارائه كالا مطابق با استانداردهاي شركت ملي مناطق نفتخيز جنوب» و بارگذاري آن به همراه مدارك و مستندات، بر اساس موارد مندرج در جدول ارزیابی‌کیفی (براي معاملات کمتر از بيست برابر نصاب معاملات متوسط) در سامانه ستاد اقدام نمایند.

كسب حداقل نمره ۶۰ در ارزیابی‌کیفی، جهت دریافت اسناد مناقصه توسط فروشندگان/ سازندگان الزامي است.

 

اسناد و مدارک مناقصه پس از برگزاری فرآیند ارزیابی‌کیفی و ارسال دعوت‌نامه، از طریق سامانه ستاد براي مناقصه­گران واجدشرایط ارسال خواهد شد.

ضمناً مبلغ تضمين شركت در مناقصه: ۱٫۴۳۲٫۷۲۹٫۰۰۰ ریال می‌باشد.

با وصول دو فقره پیشنهاد معتبر در موعد زمان‌بندی مناقصه گشایش پاکات انجام می‌شود.

گشايش پاكات مالي بين مناقصه‌گراني انجام خواهد شد كه كليه اقلام تقاضا مورد تأييد كميته فني بازرگاني قرارگرفته باشند.

خريد كالا به‌صورت يكجا براي تمام اقلام تقاضا به يك مناقصه‌گر (سرجمع پيشنهادي مناقصه‌گر).

كليه مدارک ارزیابی‌کیفی در قالب یک فایل PDF در سامانه ستاد بارگذاری گردد

 

واحد مکانیکال اداره تداركات خريد كالاي داخلي (تلفن ۲۵۰۶۰-۳۴۱-۰۶۱)

 

شناسه: ۱۵۳۵۷۶۶

فراخوان ارزیابی‌کیفی جهت برگزاری مناقصه‌عمومی دومرحله‌ای

دومرحله‌ای: ۱DT0102300150293

تقاضاي شماره: ۰۱۵۰۲۹۳-۲۰-۳۰-۰۲/قطعات یدکی BROWN BOVERI SULZER

شركت ملي مناطق نفتخيز جنوب در نظر دارد كالاي موردنیاز خود را مطابق جدول زير به‌صورت فراخوان ارزیابی‌کیفی جهت برگزاري مناقصه‌عمومی از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) تأمين نمايد. کلیه مراحل برگزاری مناقصه، از دریافت اسناد مناقصه تا ارائه پیشنهاد مناقصه­گران و گشایش پاکات از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به آدرس www.setadiran.ir انجام خواهد شد و لازم است مناقصه­گران در صورت عدم عضویت قبلی، مراحل ثبت‌نام در سایت مذکور و دریافت گواهی امضای الکترونیکی را جهت شرکت در مناقصه محقق سازند.

تعداد قلم موضوع مناقصه واحد مقدار كالا شماره فراخوان در سامانه ستاد مبلغ تضمین
۴ PARTS FOR “BROWN BOVERI-SULZER” GAS TURBINE TYPE NS70

SERIAL NOS. 7001/7006 AND 7007/8

NO ۶۳ ۲۰۰۲۰۹۲۲۸۸۰۰۰۱۴۸ ۱٫۴۳۲٫۷۲۹٫۰۰۰ ریال
سطح بازرسی موردنیاز کالا چهار می‌باشد

 

لذا كليه شركت­هايي كه فعاليت آن‌ها مرتبط با شرح كالاي مورد درخواست مي­باشد مي­بايست ظرف مدت ۱۴ روز از تاريخ درج آگهي فراخوان نوبت دوم با مراجعه به سايت www.setadiran.ir، نسبت به چاپ و تكميل «فرم تعهدنامه ارائه كالا مطابق با استانداردهاي شركت ملي مناطق نفتخيز جنوب» و بارگذاري آن به همراه مدارك و مستندات، بر اساس موارد مندرج در جدول ارزیابی‌کیفی (براي معاملات کمتر از بيست برابر نصاب معاملات متوسط) در سامانه ستاد اقدام نمایند.

كسب حداقل نمره ۶۰ در ارزیابی‌کیفی، جهت دریافت اسناد مناقصه توسط فروشندگان/ سازندگان الزامي است.

 

اسناد و مدارک مناقصه پس از برگزاری فرآیند ارزیابی‌کیفی و ارسال دعوت‌نامه، از طریق سامانه ستاد براي مناقصه­گران واجدشرایط ارسال خواهد شد.

ضمناً مبلغ تضمين شركت در مناقصه: ۱٫۴۳۲٫۷۲۹٫۰۰۰ ریال می‌باشد.

با وصول دو فقره پیشنهاد معتبر در موعد زمان‌بندی مناقصه گشایش پاکات انجام می‌شود.

گشايش پاكات مالي بين مناقصه‌گراني انجام خواهد شد كه كليه اقلام تقاضا مورد تأييد كميته فني بازرگاني قرارگرفته باشند.

خريد كالا به‌صورت يكجا براي تمام اقلام تقاضا به يك مناقصه‌گر (سرجمع پيشنهادي مناقصه‌گر).

كليه مدارک ارزیابی‌کیفی در قالب یک فایل PDF در سامانه ستاد بارگذاری گردد

 

واحد مکانیکال اداره تداركات خريد كالاي داخلي (تلفن ۲۵۰۶۰-۳۴۱-۰۶۱)