فیلترینگ هوشمند ۹۵ میلیون مصداق غیراخلاقی در اینستاگرام

معاون وزیر ارتباطات خبر داد فیلترینگ هوشمند ۹۵ میلیون مصداق غیراخلاقی در اینستاگرام معاون وزیر ارتباطات و فن‌آوری اطلاعات از اجرای طرح پالایش هوشمند در شبکه اینستاگرام و شناسایی و مسدود کردن ۹۵ میلیون مصداق غیراخلاقی در این شبکه خبر داد. به گزارش مهر، به نقل از شرکت ارتباطات زیرساخت، محمدجوادآذری‌جهرمی با اشاره به بحث […]

معاون وزیر ارتباطات خبر داد

فیلترینگ هوشمند ۹۵ میلیون مصداق غیراخلاقی در اینستاگرام

معاون وزیر ارتباطات و فن‌آوری اطلاعات از اجرای طرح پالایش هوشمند در شبکه اینستاگرام و شناسایی و مسدود کردن ۹۵ میلیون مصداق غیراخلاقی در این شبکه خبر داد.

به گزارش مهر، به نقل از شرکت ارتباطات زیرساخت، محمدجوادآذری‌جهرمی با اشاره به بحث صیانت از فضای مجازی در شبکه‌های اجتماعی و اجرای طرح پالایش هوشمند در شبکه اجتماعی اینستاگرام، گفت: در ابتدای طرح بیش از ۵ درصد از محتوای عبوری از شبکه زیرساخت، مطالب مبتذل و مستهجن بود که با اجرای پالایش هوشمند در سال گذشته، ۹۵ میلیون مصداق غیراخلاقی در این شبکه شناسایی و مسدود شد. این درحالی است که در گذشته با تلاش‌های انجام شده تنها ۱٫۲ میلیون مصداق شناسایی شده بود.

 

وی به تولید محتوای داخلی اشاره کرد و افزود: افزایش سهم تولید محتوای داخلی از ۱۰ درصد در ابتدای این دولت به بیش از ۴۰ درصد افزایش یافته که به این معنی است که ۴۰ درصد محتوای مورد استفاده کاربران اینترنت در ایران در داخل کشور تولید می‌شود.