۱۰۰۰ میلیارد تومان قیمت واگذاری مناقصه منطقه دو آزادراه تهران-شمال

  منطقه دو آزادراه تهران-شمال به طول ۱۶ کیلومتر با مبلغی حدود ۱۰۰۰ میلیارد تومان طی یک مناقصه بین‌المللی واگذار می‌شود. به گزارش تین‌نیوز، شرکت آزادراه تهران-شمال با تشکیل یک مناقصه بین‌المللی در نظر دارد پروژه منطقه دو این آزادراه را به طول تقریبی ۱۶ کیلومتر با مبلغی حدود ۱۰ هزار میلیارد ریال به صورت […]

 

منطقه دو آزادراه تهران-شمال به طول ۱۶ کیلومتر با مبلغی حدود ۱۰۰۰ میلیارد تومان طی یک مناقصه بین‌المللی واگذار می‌شود.

به گزارش تین‌نیوز، شرکت آزادراه تهران-شمال با تشکیل یک مناقصه بین‌المللی در نظر دارد پروژه منطقه دو این آزادراه را به طول تقریبی ۱۶ کیلومتر با مبلغی حدود ۱۰ هزار میلیارد ریال به صورت E.P.C+FINANCE شامل طراحی، تأمین، تجهیزات، مصالح و اجرا به علاوه تأمین تسهیلات مالی از طریق مناقصه بین‌المللی دو مرحله‌ای به شرکت‌های صاحب صلاحیت فنی، اجرایی و مالی واگذار کند.

لازم به ذکر است، این شرایط شامل داشتن شخصیت حقوقی، توانایی منابع مالی لازم برای اجرای کل پروژه تا دستیابی به مرحله بهره‌برداری از طریق فاینانس وفق ضوابط و مقررات بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، تهیه ضمانت‌نامه بانکی شرکت در مناقصه و توان ارایه تضمین حسن انجام تعهدات، داشتن توان فنی، تجهیزاتی و اجرای پروژه است.

 

گفتنی است، دبیر خانه شرکت آبادگران مارگون مسؤول دریافت اسناد ارزیابی کیفی و تأمین اعتبار برای شرکت در مناقصه منطقه دو آزادراه تهران شمال است.