۳۸۵۶ مناقصه – دانشگاه جامع علمی کاربردی – صلاحيت انجام کار، داراي توان مالي

آگهی تجدید مناقصه عمومي یک مرحله­ای امور پشتیبانی و خدماتی دانشگاه جامع علمی -کاربردی ( ستاد مرکزی، ۳۲ واحد استانی و ۱۵ مرکز وابسته)  دانشگاه جامع علمی کاربردی در نظر دارد امور پشتیبانی و خدماتی خود را از طریق مناقصه عمومي یک مرحله‌اي به شرکت­های دارای مجوز و صلاحيت انجام کار، داراي توان مالي، امکانات […]

آگهی تجدید مناقصه عمومي یک مرحله­ای امور پشتیبانی و خدماتی دانشگاه جامع علمی -کاربردی

( ستاد مرکزی، ۳۲ واحد استانی و ۱۵ مرکز وابسته)

 دانشگاه جامع علمی کاربردی در نظر دارد امور پشتیبانی و خدماتی خود را از طریق مناقصه عمومي یک مرحله‌اي به شرکت­های دارای مجوز و صلاحيت انجام کار، داراي توان مالي، امکانات لازم براي انجام كار، حسن سابقه و همچنین دارای تجربه اجرایی مفید در زمینه مذکور واگذار نماید. لذا از متقاضیان دعوت به عمل می­آید از تاریخ انتشار این آگهي (روز چهارشنبه مورخ ۱۱/۰۵/۱۴۰۲) تا روز چهارشنبه مورخ ۱۸/۰۵/۱۴۰۲ برای کسب اطلاعات بیشتر، دریافت فرم­ها و اسناد مناقصه به سامانه ستاد ایران www.setadiran.ir مراجعه نمایند.

* صرفاً مناقصه­گرانی که تا روز چهارشنبه مورخ ۱۸/۰۵/۱۴۰۲، مبادرت به اخذ اسناد مناقصه از طریق سامانه مزبور نمایند، مجاز به بارگذاری اسناد مناقصه مشتمل بر پاکت­های الف، ب و ج می­باشند. آخرین زمان بارگذاری اسناد تا ساعت ۱۴ روز سه­شنبه مورخ ۳۱/۰۵/۱۴۰۲ است.

* قیمت پیشنهادی اعلامی در سامانه مزبور، مي‌بايست به حروف و به عدد قيد شده و خوانا و بدون قلم‌خوردگي باشد.

* به پیشنهادهاي فاقد سپرده، نامشخص و مخدوش ترتیب اثر داده نخواهد شد.

* تضمین شركت در تجدید مناقصه مبلغ ۱۹،۵۰۰،۰۰۰،۰۰۰ ريال معادل ۱،۹۵۰،۰۰۰،۰۰۰ تومان است كه به صورت ضمانت نامه بانكي يا سپرده نقدي یا چک تضمین شده بانکی مي‌باشد.

* شرکت در مناقصه و ارایه پیشنهاد، به معنی قبول اختیارات دستگاه مناقصه­گزار است.

* كليه پيشنهادهاي واصله رأس ساعت ۱۴:۳۰ روز سه­شنبه مورخ ۳۱/۰۵/۱۴۰۲ با حضور اعضای کمیسیون معاملات در دفتر معاونت اداری، مالی و مدیریت منابع واقع در تهران، خيابان انقلاب اسلامی، بين خيابان حافظ و استاد نجات‌الهي، شماره ۶۸۳، طبقه سوم باز و قرائت خواهد شد.

* دانشگاه در رد یا قبول یک یا کلیه پیشنهادها مختار است. هزینه آگهی بر عهده برنده مناقصه می­باشد.

* سایر شرایط تجدید مناقصه در اسناد تصریح گشته و شرکت­کنندگان باید مدارک را پس از اخذ، به قید قبولی امضاء نموده و در پاکت­های لاک و مهر شده تحویل نمایند.

* در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر با شماره ثابت ۸۲۷۷۷۷۲۵-۰۲۱ در ساعات اداری تماس حاصل نمایید.

 

 

دانشگاه جامع علمي كاربردي

معاونت اداري، مالي و مديريت منابع