عملکرد روابط‌عمومی بانک صادرات نماد توسعه است

عملکرد روابط‌عمومی بانک صادرات نماد توسعه است پرفسور باقر ساروخانی گفت: عملکرد روابط‌عمومی بانک صادرات با وجود مدیر و کارکنان توانمند، نماد توسعه پایدار بانک است و به یقین می‌توان آینده درخشانی برای این بانک متصور بود. به گزارش مناقصه‌مزایده، پرفسور باقر ساروخانی استاد دانشگاه و پیشکسوت عرصه ارتباطات و روابط‌عمومی«پدر جامعه شناسی ارتباطات» در […]

عملکرد روابط‌عمومی بانک صادرات نماد توسعه است

پرفسور باقر ساروخانی گفت: عملکرد روابط‌عمومی بانک صادرات با وجود مدیر و کارکنان توانمند، نماد توسعه پایدار بانک است و به یقین می‌توان آینده درخشانی برای این بانک متصور بود.

به گزارش مناقصه‌مزایده، پرفسور باقر ساروخانی استاد دانشگاه و پیشکسوت عرصه ارتباطات و روابط‌عمومی«پدر جامعه شناسی ارتباطات» در نشست هماهنگی دوازدهمین سمپوزیوم بین‌المللی روابط‌عمومی که با حضور وکیلی عضو هیأت مدیره و جمعی از صاحب نظران، فعالان عرصه ارتباطات برگزار شد، گفت: به یقین آینده درخشانی را می‌توان برای این بانک و خانواده معظم آن متصور بود.

 

بهمن وکیلی، در نشست اعضای شورای سیاست گذاری سمپوزیوم بین‌المللی روابط‌عمومی در سخنانی با اشاره به اهمیت و جایگاه روابط‌عمومی در سازمان گفت: روابط‌عمومی در حقیقت پیشانی سازمان است و اگر روابط‌عمومی جایگاه قوی، محکم و توانمند داشته باشد، سازمان نیز در جامعه و در میان مردم جلوه‌گری بهتری خواهد داشت.