۳۸۵۸ مناقصه – اداره کل ثبت‌اسناد و املاک استان خوزستان – اجرای عملیات تکمیل ساختمان با اجرای کامل تأسیسات مکانیکی

شناسه: ۱۵۴۳۰۴۹ آگهی فراخوان عمومی مناقصه یک مرحله‌ای توأم با ارزیابی‌کیفی اداره کل ثبت‌اسناد و املاک استان خوزستان به نمایندگی از سازمان ثبت‌اسناد و املاک کشور، در نظر دارد پروژه احداث بخش تکمیل ساختمان و محوطه و دیوار محوطه اداره ثبت‌اسناد و املاک شهرستان باغملک را از طریق فراخوان عمومی به پیمانکار دارای صلاحیت لازم […]

شناسه: ۱۵۴۳۰۴۹

آگهی فراخوان عمومی مناقصه یک مرحله‌ای توأم با ارزیابی‌کیفی

اداره کل ثبت‌اسناد و املاک استان خوزستان به نمایندگی از سازمان ثبت‌اسناد و املاک کشور، در نظر دارد پروژه احداث بخش تکمیل ساختمان و محوطه و دیوار محوطه اداره ثبت‌اسناد و املاک شهرستان باغملک را از طریق فراخوان عمومی به پیمانکار دارای صلاحیت لازم که امکانات فنی و مالی کافی برخوردارند واگذار نماید. لذا از شرکت‌هایی که رشته یا زمینه تخصصی مرتبط را دارا می‌باشند دعوت می‌شود جهت دریافت و تکمیل اسناد مناقصه از طریق سامانه www.setadiran.ir اقدام نمایند.

دستگاه مناقصه‌گزار: اداره کل ثبت‌اسناد و املاک استان خوزستان

موضوع: احداث و اجرای عملیات تکمیل ساختمان با اجرای کامل تأسیسات مکانیکی و برقی به مساحت ۱۰۰۰ مترمربع به انضمام محوطه‌سازی دیوار، محوطه و بر اساس بخشنامه شماره ۱۲۹۹۱۸۸/۹۶ مورخ ۰۴/۰۵/۱۳۹۶ با موضوع انعقاد پیمان اجرای کارهای ساختمانی به‌صورت سرجمع با سطح زیربنای تا

۴۰۰۰ مترمربع سازمان برنامه‌وبودجه کشور.

محل اجرای پروژه: استان خوزستان – شهرستان باغملک

محل اعتبار پروژه: از محل منابع عمومی اعتبارات ملی سازمان ثبت‌اسناد و املاک کشور و در ذیل موافقت‌نامه طرح شماره ۱۲۰۱۰۰۹۰۰۴

برآورد اولیه هزینه اجرای پروژه: ۵۷٫۰۶۴٫۹۱۶٫۹۵۳ ریال به بر اساس قیمت‌های فهارس بهای پایه سال ۱۴۰۲ سازمان برنامه‌وبودجه کشور

مبلغ تضمین شرکت در مناقصه: برای پروژه ساختمان ثبت باغملک ۲۸۶٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال (دو میلیارد و هشتصد و شصت میلیون ریال)

رشته و پایه پیمانکار: رشته ابنیه حداقل پایه ۵ (پنج)

مدت اجرای کار: ۳ ماه شمسی (سه ماه)

تاریخ دریافت اسناد مناقصه و گشایش پاکات و سایر جزییات مندرج در سامانه ستاد ایران

مهلت دریافت اسناد: از روز یکشنبه مورخ ۱۵/۰۵/۱۴۰۲ لغایت روز شنبه مورخ ۲۱/۰۵/۱۴۰۲

محل دریافت اسناد: کلیه مراحل برگزاری مناقصه از دریافت اسناد مناقصه تا ارائه پیشنهاد مناقصه‌گران و گشایش پاکت‌ها از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به آدرس (www.setediran.ir) انجام خواهد شد و لازم است مناقصه‌گران در صورت عدم عضویت قبلی، مراحل ثبت‌نام در سایت مذکور و دریافت گواهی امضاء الکترونیکی را جهت شرکت مناقصه محقق سازند.

تاریخ تحویل پاکت‌های مناقصه: روز دوشنبه مورخ ۰۶/۰۶/۱۴۰۲ تا ساعت ۱۴:۰۰

تاریخ گشایش پاکت‌ها (الف و ب و ج): ساعت ۰۹:۰۰ صبح روز سه‌شنبه مورخ ۰۷/۰۶/۱۴۰۲