دریافت مالیات از دانه‌درشت‌‌ها باید در اولویت باشد

نایب رییس اول اتاق اصناف دریافت مالیات از دانه‌درشت‌‌ها باید در اولویت باشد ابراهیم درستی گفت: در تهران ۱۳۵ اتحادیه و در کشور ۸۳۰۰۰ و ۴۰۰ اتاق اصناف وجود دارد که موازی کاری اتحادیه‌ها در بخش مواد خوراکی و‌… باعث اخلال در امور می‌شود. نایب‌رییس اول اتاق اصناف در مصاحبه تلفنی مجله تحلیل خبری رویداد […]

نایب رییس اول اتاق اصناف

دریافت مالیات از دانه‌درشت‌‌ها باید در اولویت باشد

ابراهیم درستی گفت: در تهران ۱۳۵ اتحادیه و در کشور ۸۳۰۰۰ و ۴۰۰ اتاق اصناف وجود دارد که موازی کاری اتحادیه‌ها در بخش مواد خوراکی و‌… باعث اخلال در امور می‌شود.

نایب‌رییس اول اتاق اصناف در مصاحبه تلفنی مجله تحلیل خبری رویداد اظهار کرد: هیأت عالی نظارتی با ابلاغ و اجرای دستورالعمل ادغام اتحادیه‌ها بسیار خوب عمل کرده است و این مسأله هرچه زودتر انجام شود به نفع مردم خواهد بود و این ادغام اتحادیه‌ها موجب می‌شود تا به حلقه مدیریتی جامع‌تری دست یابند.

وی افزود: با مدیریتی که در سازمان مالیاتی به وجود آمده و بهبود رابطه این سازمان با اتاق اصناف موجب شده تا در سال ۹۴ هیچ افزایش قیمت مالیاتی در اصناف نداشته باشیم.

 

درستی ادامه‌ داد: در دریافت مالیات از اصناف باید دنبال دانه‌درشت‌‌ها و اصنافی بود که کار کرده باشند نه اصناف بدون درآمد در همین راستا اتحادیه‌ها مکلف هستند در چارچوب قانون از اصناف خود دفاع کنند.