۳۸۶۴ مناقصه – شرکت عمران شهر جدید پردیس – برق‌رسانی در بخش جنوب شرقی فاز ۱۱

“آگهی تجدید نوبت اول فراخوان مناقصه شرکت عمران شهر جدید پردیس در نظر دارد بر اساس بند ۲ صورت‌جلسه ‌شماره ۱۳/۹۳۹ مورخ ۱۳/۰۳/۱۴۰۲ هیأت‌مدیره شرکت عمران شهر جدید پردیس نسبت به انتخاب پیمانکار واجدشرایط اقدام نماید. لذا از پیمانکاران و شرکت‌های واجدشرایط دعوت می‌گردد جهت دریافت، تکمیل و بارگذاری اسناد به شرح ذیل اقدام نمایند: […]

“آگهی تجدید نوبت اول فراخوان مناقصه

شرکت عمران شهر جدید پردیس در نظر دارد بر اساس بند ۲ صورت‌جلسه ‌شماره ۱۳/۹۳۹ مورخ ۱۳/۰۳/۱۴۰۲ هیأت‌مدیره شرکت عمران شهر جدید پردیس نسبت به انتخاب پیمانکار واجدشرایط اقدام نماید. لذا از پیمانکاران و شرکت‌های واجدشرایط دعوت می‌گردد جهت دریافت، تکمیل و بارگذاری اسناد به شرح ذیل اقدام نمایند:

  • موضوع: تجدید نوبت اول تکمیل عملیات برق‌رسانی در بخش جنوب شرقی فاز ۱۱ شهر جدید پردیس.
  • نوع مناقصه: عمومی همزمان با ارزیابی (یکپارچه) یک‌مرحله‌ای.
  • شماره ثبت در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) ۲۰۰۲۰۰۱۰۹۸۰۰۰۰۲۳ است. کلیه مراحل مناقصه از دریافت و بارگذاری اسناد استعلام ارزیابی‌کیفی و اسناد مناقصه و گشایش پاکت‌ها از طریق سامانه ستاد (setadiran.ir) انجام می‌شود.
  • نام و نشانی دستگاه مناقصه‌گزار: شهر جديد پرديس، فاز یک، ضلع شمال میدان عدالت، خیابان عمران، شرکت عمران شهر جدید پردیس. تلفن: ۷۴۹۰۲، داخلی ۲۶۶٫
  • مدت پیمان: ۹ ماه شمسی.
  • مبلغ برآورد اولیه: ۹۲۷٫۸۳۵٫۵۸۳ ریال (سی‌صدوپنجاه‌وهفت میلیارد و نه‌صدوبیست‌وهفت میلیون و هشت‌صدوسی‌وپنج هزار و پانصدوهشتادوسه ریال)، به‌صورت ۵۰% نقد و ۵۰% تهاتر.
  • تضمین شرکت در فرآیند ارجاع کار: مطابق جدول ۴ از بند «الف» ماده ۶ آیین‌نامه تضمین معاملات دولتی به شماره ۱۲۳۴۰۲/ت ۵۰۶۵۹ هـ مورخ ۲۲/۰۹/۱۳۹۴ به‌ مبلغ ۱۵٫۸۶۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال (پانزده میلیارد و هشت‌صدوشصت ‌میلیون ریال ‌).
  • مجوز فعالیت: حداقل رتبه ۵ در رشته نیرو (توزیع نیروی برق) صادره از سازمان برنامه‌وبودجه کشور به‌شرط داشتن ظرفیت آزاد (تعدادی و ریالی) و معتبر.
  • در اجرای ماده ۲ آیین‌نامه راهکارهای افزایش ضمانت اجرایی و تقویت حسابرسی و سنجش توان مناقصه‌گر ارائه صورت‌های مالی حسابرسی شده سال ۱۴۰۰ یا ۱۴۰۱ در پاکت «اسناد استعلام ارزیابی‌کیفی» الزامی است. در صورت عدم ارائه مدارک مربوط به حسابرسی، مناقصه‌گر از فرایند مناقصه حذف می‌گردد.
  • دریافت اسناد استعلام ارزیابی‌کیفی و اسناد مناقصه از سامانه ستاد: از ساعت ۰۸:۰۰ روز دوشنبه مورخ ۲۳/۰۵/۱۴۰۲ تا ساعت ۱۶:۳۰ روز یکشنبه مورخ ۲۹/۰۵/۱۴۰۲.
  • تحویل پاکت اسناد استعلام ارزیابی‌کیفی و پاکت اسناد مناقصه “پاکت‌های الف، ب و ج”:
    • به‌صورت الکترونیکی تا ساعت ۱۶:۳۰ روز یکشنبه مورخ ۱۲/۰۶/۱۴۰۲ در سامانه ستاد بارگزاری شود.
    • به‌صورت فیزیکی (فقط پاکت “الف”) تا ساعت ۱۴:۰۰ روز یکشنبه مورخ ۱۲/۰۶/۱۴۰۲ به دبیرخانه شرکت عمران شهر جدید پردیس تحویل شود.
  • زمان و محل گشایش پاکت اسناد استعلام ارزیابی‌کیفی: ساعت ۱۱:۰۰ روز دوشنبه مورخ ۱۳/۰۶/۱۴۰۲، در سالن اجتماعات شرکت عمران شهر جدید پردیس.
  • زمان و محل گشایش پاکت اسناد مناقصه “پاکت‌های الف، ب و ج”: ساعت ۱۱:۰۰ روز دوشنبه مورخ ۲۰/۰۶/۱۴۰۲، در سالن اجتماعات شرکت عمران شهر جدید پردیس.
  • هزینه خرید اسناد استعلام ارزیابی‌کیفی و اسناد مناقصه از سامانه ستاد ۱٫۵۰۰٫۰۰۰ ریال (یک میلیون و پانصد هزار ریال) است.
  • مناقصه‌گران ابتدا ارزیابی‌کیفی شده و پس از کسب حداقل امتیاز ۶۰ در فرآیند ارزیابی‌کیفی در مراحل بعدی مناقصه شرکت می‌نمایند.
  • سایر اطلاعات و جزئیات مربوط در اسناد ارزیابی‌کیفی و اسناد مناقصه مندرج است.
روابط‌عمومی شرکت عمران شهر جدید پردیس