واردات گوشت از برزیل، گرجستان و ارمنستان!

رییس اتحادیه گوشت گوساله مطرح‌ کرد واردات گوشت از برزیل، گرجستان و ارمنستان! رییس اتحادیه گوشت گوساله گفت: مردم توان خریدشان بسیار پایین آمده به‌طوری که حدود دو سال است خرید گوشت کم‌تر شده است. علی خندان‌روی‌جوان، در گفت‌وگو با نسیم‌آنلاین گفت: قیمت گوشت گوساله ۴ ماه است که هیچ تغییری نداشته است زیرا عرضه […]

رییس اتحادیه گوشت گوساله مطرح‌ کرد

واردات گوشت از برزیل، گرجستان و ارمنستان!

رییس اتحادیه گوشت گوساله گفت: مردم توان خریدشان بسیار پایین آمده به‌طوری که حدود دو سال است خرید گوشت کم‌تر شده است.

علی خندان‌روی‌جوان، در گفت‌وگو با نسیم‌آنلاین گفت: قیمت گوشت گوساله ۴ ماه است که هیچ تغییری نداشته است زیرا عرضه گوشت آن قدر زیاد است که دام بر روی دست دامداران و گوشت بر روی دست قصاب‌‌ها مانده است.

وی ادامه‌داد: گوشت گوسفندی نیز مدتی است که به دلیل واردات از کشورهایی مانند گرجستان و ارمنستان نزدیک به هزار تومان کاهش داشته است.

وی با بیان این مطلب که گوشت گوساله بدون مخلوط در دست مشتری ۳۵ هزار تومان است، افزود: گوشت گوساله نیز از برزیل وارد کشور می‌شود و در اداره‌ها، سازمان‌ها و ارگان‌‌ها از این گوشت استفاده می‌کنند، بنابراین کمبود گوشت نداریم.

 

خندان‌روی جوان تصریح‌ کرد: حدود دو سال است که تقاضا برای گوشت بسیار کم‌تر از سال‌های قبل شده و دلیلش نیز این است که مردم توان مالی‌شان کاهش یافته است، بنابراین همین موجب می‌شود تا بازار کشش افزایش قیمت را نداشته باشد.