همکاری شورای عالی عتف با انستیتو فناوری اتریش

نشست مشترک دبیرخانه شورای عالی علوم تحقیقات و فناوری و انستیتو فناوری اتریش در جهت ایجاد همکاری‌های بین‌المللی در حوزه‌های سیاست‌گذاری علم و فناوری در هفته جاری برگزار خواهد شد. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از دبیرخانه شورای عالی علوم، تحقیقات و فناوری (عتف)، به منظور توسعه همکاری‌های بین‌المللی در حوزه‌های سیاست‌گذاری علم و فناوری، […]

نشست مشترک دبیرخانه شورای عالی علوم تحقیقات و فناوری و انستیتو فناوری اتریش در جهت ایجاد همکاری‌های بین‌المللی در حوزه‌های سیاست‌گذاری علم و فناوری در هفته جاری برگزار خواهد شد.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از دبیرخانه شورای عالی علوم، تحقیقات و فناوری (عتف)، به منظور توسعه همکاری‌های بین‌المللی در حوزه‌های سیاست‌گذاری علم و فناوری، دبیرخانه شورای عالی عتف نشستی مشترک را با مدیران بخش‌های نوآوری و آینده نگاری فناوری انستیتو فناوری اتریش (AIT) در ۱۸ تا ۲۳ آبان سال جاری برگزار می‌کند.

انستیتوی فناوری اتریش، بزرگ‌‌ترین سازمان تحقیقات و فناوری اتریش با ساختار اروپایی است، از طریق تحقیقات و توسعه‌های تکنولوژیک این مؤسسه است که نوآوری‌های زیربنایی برای نسل‌های بعدی فناوری‌های زیرساختی در زمینه‌های انرژی، خودرو، سلامت، محیط‌زیست، ایمنی و امنیت دیجیتال و نیز سیستم‌های نوآوری تحقق یافته و ارزش افزوده ضروری برای مشتریان از بخش خصوصی و همچنین از بخش دولتی ایجاد می‌شود؛ تمامی پروژه‌ها همراه با آموزش و انتقال فناوری بوده تا بهترین نتیجه عاید مشتریان شود.

این هیأت همچنین ضمن بازدید از نمایشگاه و جشنواره بین‌المللی فناوری‌های نو و پیشرفته منطقه ویژه علم و فناوری ربع رشیدی تبریز از این منطقه و زیرساخت‌های فناوری استان آذربایجان‌شرقی دیدن خواهند کرد.

 

بازدید از شهرک فناوری قطعات خودرو، شهرک سرمایه‌گذار خارجی (واحد فناوری نساجی) و کانون توسعه فناوری برق الکترونیک از دیگر برنامه‌های هیأت اتریشی در ایران خواهد بود.