مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران، از آغاز پرداخت وام با کارمزد هشت درصدی برای نوسازی تاکسیهای فرسوده خبر داد. به گزارش مناقصهمزایده، مهدی وحدتکار؛ از تسهیلات جدید برای نوسازی تاکسیهای فرسوده خبر داد و گفت: نوسازی ناوگان تاکسیهای فرسوده با ارائه تسهیلات ۱۵۰ میلیون تومانی با کارمزد هشت درصد و بازپرداخت […]
مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران، از آغاز پرداخت وام با کارمزد هشت درصدی برای نوسازی تاکسیهای فرسوده خبر داد. به گزارش مناقصهمزایده، مهدی وحدتکار؛ از تسهیلات جدید برای نوسازی تاکسیهای فرسوده خبر داد و گفت: نوسازی ناوگان تاکسیهای فرسوده با ارائه تسهیلات ۱۵۰ میلیون تومانی با کارمزد هشت درصد و بازپرداخت ۶۰ ماهه با سه ماه تنفس از ابتدای شهریورماه سالجاری برای نوسازی تاکسیها آغاز خواهد شد. وی افزود: در این طرح، شهرداری تهران از منابع داخلی خود تسهیلاتی برای نوسازی تاکسیهای فرسوده با مشارکت صندوق کارآفرینی امید فراهم آورده است. بهطوری که تاکسیرانان برای دریافت تسهیلات با مراجعه به اداره نوسازی سازمان تاکسیرانی باید نسبت به ثبتنام اقدام میکنند و متناسب با زمان ثبتنام برای تشکیل و تکمیل پرونده بانکی به صندوق کارآفرینی امید برای بهرهمندی از تسهیلات معرفی میشوند. مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران، خاطرنشان کرد: در صورتی که خودروساز به تعهد خود عمل کند و پیشفاکتور را در زمانبندی مشخص مطابق با قرارداد منعقد شده با نماینده سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور صادر کند، طرح نوسازی ناوگان مطابق با زمانبندی پیشبینی شده محقق خواهد شد. ، وی در پایان عنوان کرد: خودروی «سمند سورنپلاس» برای متقاضیان با قیمت حدود ۳۶۲ میلیون تومان عرضه میشود و با توجه به اینکه تحویل خودرو سه ماه پس از تکمیل پرداخت است و نظر به اجرای طرح کلید به کلید، تحویل خودروی فرسوده در روز دریافت خودروی جایگزین انجام میشود. مبلغ ارزش اسقاط نیز توسط مراکز به تاکسیرانان پرداخت میشود.
گروه خودرو- فرسودگی ناوگان حملونقل عمومی از بزرگترین معضلاتی است که سالهاست دولتها و جامعه با آن دستوپنجه نرم میکنند. اما طی چند سال اخیر که بازار خودروی کشور با تلاطمهای گوناگونی مواجه شد، همین امر سبب شد که اهمیت کمتری به تاکسیها داده شود و روزبهروز به تعداد فرسودگی آنها اضافه شود. حالا با […]
دیدگاه بسته شده است.