دومین جلسه شورای هماهنگی نمایشگاه روابطعمومی به میزبانی اداره کل روابطعمومی بانک صادرات و با حضور مدیران و صاحبنظران حوزههای روابطعمومی و تبلیغات برگزار شد. به گزارش مناقصهمزایده، در ابتدای این نشست، سیدغلامرضاکاظمیدینان، رییس شورای سیاستگذاری نمایشگاه روابطعمومی ۱۳۹۵ با تشکر از دستاندرکاران بانک صادرات به مناسبت میزبانی این نشست گفت: با توجه به اینکه […]
دومین جلسه شورای هماهنگی نمایشگاه روابطعمومی به میزبانی اداره کل روابطعمومی بانک صادرات و با حضور مدیران و صاحبنظران حوزههای روابطعمومی و تبلیغات برگزار شد.
به گزارش مناقصهمزایده، در ابتدای این نشست، سیدغلامرضاکاظمیدینان، رییس شورای سیاستگذاری نمایشگاه روابطعمومی ۱۳۹۵ با تشکر از دستاندرکاران بانک صادرات به مناسبت میزبانی این نشست گفت: با توجه به اینکه امروزه رسانههای مجازی در بسیاری از امور به یاری ما آمدهاند و باعث تسهیل در انجام فعالیتها شدهاند، برگزاری نشستهایی از این دست به بهانهای برای دیدار اهالی روابطعمومی تبدیل شده است تا به بحث و تبادل نظر پیرامون مسایل و دغدغههای این حوزه بپردازند.
وی ادامه داد: در این جلسه که به مناسبت در پیش بودن نمایشگاه روابطعمومی برگزار شده، سعی داریم تا ضمن همفکری با صاحبنظران حوزههای روابطعمومی و تبلیغات ضمن دستیابی به راهکارهای مناسب، نسبت به معرفی ظرفیتها و دستاوردهای موجود در حوزه روابطعمومی کشور اقدام نماییم.
علی جهانی، مدیرکل روابطعمومی بانک صادرات ایران به عنوان سخنران بعدی ضمن عرض خیرمقدم به شرکتکنندگان در جلسه، به ارایه گزارشی در خصوص فعالیتهای صورتپذیرفته این بانک در طی ماههای اخیر پرداخت.
جهانی در ادامه گفت: امروز و در این نشست بسیار خوشحالم که در جمع مدیران روابطعمومی در خصوص حوزه روابطعمومی صحبت میشود چرا که همانگونه که همگان اذعان دارند روابطعمومی به عنوان منعکسکننده فعالیتهای سازمان خود به عنوان یکی از بخشهای اصلی سازمان در معرض دید عموم قرار ندارد و لازم است تا با برگزاری نمایشگاهها و نشستهایی از این دست نسبت به معرفی توانمندیهای خود اقدام نماید.
این مطلب بدون برچسب می باشد.
دیدگاه بسته شده است.