مشکل بزرگ امروز کشور فساد اداری و مالی است

مشکل بزرگ امروز کشور فساد اداری و مالی است وزیر دادگستری با اشاره به این مطلب که مشکل بزرگ امروز کشور فساد اداری و مالی است گفت: ارایه تسهیلات بدون پشتوانه باعث می‌شود تا معوقات بانکی به ١٠٠ هزار میلیارد برسد. به گزارش باشگاه خبرنگاران، حجت‌الاسلام مصطفی‌پورمحمدی، وزیر دادگستری در نشست خبری خود در پاسخ […]

مشکل بزرگ امروز کشور فساد اداری و مالی است

وزیر دادگستری با اشاره به این مطلب که مشکل بزرگ امروز کشور فساد اداری و مالی است گفت: ارایه تسهیلات بدون پشتوانه باعث می‌شود تا معوقات بانکی به ١٠٠ هزار میلیارد برسد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، حجت‌الاسلام مصطفی‌پورمحمدی، وزیر دادگستری در نشست خبری خود در پاسخ به این سؤال که آیا مواضع دولت و قوه قضاییه در برخورد یا رسانه‌ها یکی است، گفت: نظرات متفاوت است اما باید صبور باشیم اما من در کل مثبت ارزیابی می‌کنم.

وزیر دادگستری در خصوص صحبت‌های اخیر رییس‌جمهور مبنی بر این‌که قلم‌ها را نشکنید و دهن‌ها را نبندید، گفت: اگر مخاطب خاصی پیدا شود یا موضوع خاصی باشد، باید بحث شود. اما کلیت این حرف درست است، نباید محدودیت و مانع ایجاد شود.

وی تصریح کرد: اما اگر به دستگاهی نسبت داده شود، باید آن را تفکیک کنیم. باید اجازه دهیم قلم‌ها برای انتقاد سازنده بیان مشکلات در محدوده قانون حرکت کنند و به حاشیه‌ها توجهی نکنیم.

 

وی در ادامه گفت: مشکل بزرگ امروز کشور فساد اداری و مالی است. اگر دشمن خارجی هم به ما طمع می‌کند به میزان فساد اداری و مالی ماست هرچه فساد کم‌تر باشد طمع دشمنان خارجی هم کم‌تر می‌شود.