اجازه ورود کالا از بندرعباس به جاسک را نمی‌دهند

رییس اتاق اصناف جاسک اجازه ورود کالا از بندرعباس به جاسک را نمی‌دهند رییس اتاق اصناف جاسک گفت: پاسگا‌ه‌های مرزی اجازه ورود کالا به جاسک را نمی‌دهند. علی‌قربان‌پور در گفت‌و‌گو با پایگاه اطلاع‌رسانی اتاق اصناف ایران اظهار کرد: اگرچه طرح برخورد با کالای قاچاق از سازمان تعزیرات به اتاق اصناف و اتحادیه‌های صنفی واگذار شد […]

رییس اتاق اصناف جاسک

اجازه ورود کالا از بندرعباس به جاسک را نمی‌دهند

رییس اتاق اصناف جاسک گفت: پاسگا‌ه‌های مرزی اجازه ورود کالا به جاسک را نمی‌دهند.

علی‌قربان‌پور در گفت‌و‌گو با پایگاه اطلاع‌رسانی اتاق اصناف ایران اظهار کرد: اگرچه طرح برخورد با کالای قاچاق از سازمان تعزیرات به اتاق اصناف و اتحادیه‌های صنفی واگذار شد اما متأسفانه حدود یک ماه است که پاسگاه‌های مرزی اجازه ورود کالا از بندرعباس به جاسک را نمی‌دهند و در صورت که مبلغ اجناس بیش از یک میلیون تومان باشد، مشمول جریمه می‌کنند.

وی افزود: جاسک یک منطقه محروم است و به رغم آن‌که با عمان و امارات دارای مرز هستیم اما عمده اجناس از بندرعباس وارد و در بازار توزیع می‌شود.

رییس اتاق اصناف جاسک در ادامه به اجرای طرح برخورد با کالای قاچاق در جاسک اشاره کرد و گفت: هیچ مشکلی از بابت اجرای این طرح در جاسک نداریم و بازار در آرامش به فعالیت ادامه می‌دهد.

 

وی همچنین بهترین راه مبارزه با قاچاق کالا را حمایت و تقویت تولید داخلی عنوان‌کرد و گفت: برخورد قهرآمیز با واحدهای صنفی جوابگو نیست و باید گمرک کنترل و نظارت خود را بر مبادی ورودی افزایش دهد.