با هدف تزریق مفاهیم نوین IT و خدمات مشاوره دانشگاه شریف شریک راهبردی شرکت مخابرات ایران شد ارزش بازار مخابرات در مرز ۲۰ هزار میلیارد تومان با امضای تفاهمنامه مشارکت راهبردی مخابرات و دانشگاه شریف این دانشگاه با هدف تزریق مفاهیم نوین IT و رسیدن به یکپارچگی فنی، شریک راهبردی شرکت مخابرات شد. به گزارش […]
با هدف تزریق مفاهیم نوین IT و خدمات مشاوره
دانشگاه شریف شریک راهبردی شرکت مخابرات ایران شد
ارزش بازار مخابرات در مرز ۲۰ هزار میلیارد تومان
با امضای تفاهمنامه مشارکت راهبردی مخابرات و دانشگاه شریف این دانشگاه با هدف تزریق مفاهیم نوین IT و رسیدن به یکپارچگی فنی، شریک راهبردی شرکت مخابرات شد.
به گزارش فارس، تفاهمنامه همکاری میان شرکت مخابرات ایران و دانشگاه شریف با موضوع مشارکت راهبردی در محل ساختمان شرکت مخابرات ایران در سردار جنگل امضا شد.
این تفاهمنامه که میان رسولسراییان، مدیرعامل شرکت مخابرات ایران و فتوحی فیروزآباد، رییس دانشگاه صنعتی شریف به امضا رسید، ۳ محور آزمایشگاه، نوآوری و توانمندسازی نیروی انسانی را شامل میشود.
در این مراسم رسول سراییان با اشاره به هدف از مشارکت راهبردی مخابرات و دانشگاه شریف، گفت: شرکتهای بزرگ معمولاً یک دانشگاه را به عنوان شریک راهبردی خود انتخاب میکنند.
وی با اشاره به تصویب رهنگاشت (برنامه تحول) ۵ ساله شرکت مخابرات ایران، گفت: رهنگاشت دارای بندهایی است که از مفاد آن تربیت مدیران و کارشناسان خبره است.
به گفته وی، با توجه به تغییرات فناوری و تغییرات بازار مخابرات به شرکایی نیاز دارد که با تزریق دانش و توانمندی به این شرکت مدت زمان اجرای رهنگاشت را حتی به کمتر از ۵ سال کاهش دهند.
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، گفت: با این مشارکت راهبردی، شرکت مخابرات ایران از امکان توانمندسازی نیروهای خود از طریق دورههای دانشگاه شریف و جذب نخبههای این دانشگاه استفاده خواهد کرد.
وی از دیگر محورهای این تفاهمنامه به ارایه سرویسهای ارزش افزوده، همافزایی مخابرات ایران در ارتباطات سیار، ارایه خدمات مشاوره و توسعه فناوری فیبر نوری اشاره کرد.
به گفته سراییان، راهاندازی آزمایشگاه خدمات ارزش افزوده دانشگاه از دیگر موارد مهم تفاهمنامه مشارکت راهبردی مخابرات و دانشگاه شریف است.
در این مراسم همچنین براتقنبری، رییس هیأت مدیره شرکت مخابرات ایران یادآور شد: با این تفاهم امکان برقراری دورههای آموزشی پیشرفته توسط دانشگاه شریف با هدف فعالیت نیروی انسانی خبره برای مخابرات فراهم میشود.
قنبری گفت: مخابرات یک بنگاه اقتصادی ۱۶ هزار میلیارد تومانی است که اخیراً حجم بازار آن به ۲۰ هزار میلیارد تومان نیز نزدیک شده است.
این مطلب بدون برچسب می باشد.
دیدگاه بسته شده است.