رئیس کانون انجمنهای صنفی شرکتهای حملونقل داخلی کشور، گفت: عدم آشنایی رانندگان کامیون با نحوه خرید محصولات تجاری از بورس و عدم اطلاعرسانی صحیح در این زمینه موجب شده تنها نمایندگی شرکتهای خودروساز متقاضی خرید خودرو از بورس باشند. به گزارش خبرخودرو، رضا رستمی؛ درخصوص تأثیر عرضه محصولات تجاری در بورس کالا بر کاهش قیمت […]
رئیس کانون انجمنهای صنفی شرکتهای حملونقل داخلی کشور، گفت: عدم آشنایی رانندگان کامیون با نحوه خرید محصولات تجاری از بورس و عدم اطلاعرسانی صحیح در این زمینه موجب شده تنها نمایندگی شرکتهای خودروساز متقاضی خرید خودرو از بورس باشند. به گزارش خبرخودرو، رضا رستمی؛ درخصوص تأثیر عرضه محصولات تجاری در بورس کالا بر کاهش قیمت کامیون و کشنده در بازار، اظهار داشت: متأسفانه شرایط عرضه محصولات تجاری در بورس به نحوی است که تنها نمایندگی شرکتهای خودروساز قادر به خرید خودرو از بورس هستند. وی اضافه کرد: عدم آشنایی رانندگان با نحوه خرید خودرو از بورس و عدم اطلاعرسانی صحیح در این زمینه موجب شده تنها نمایندگی خودروسازان تجاری متقاضی خرید خودرو از بورس باشند. رئیس کانون انجمنهای صنفی شرکتهای حملونقل داخلی کشور، تصریح کرد: علیرغم اینکه کامیون و کشندهها باید بدون واسطه در اختیار رانندگان بهعنوان مصرفکننده اصلی قرار بگیرد اما تقریباً تمامی معاملات در بازار توسط واسطهها انجام میشود. رستمی؛ با اشاره به کاهش فاصله قیمت محصولات تجاری در کارخانه و بازار، یادآور شد: کاهش قیمت در بازار تجاریها نه به دلیل عرضه در بورس، بلکه ناشی از افت تقاضا در بازار است. کمااینکه در بازار خودروهای سواری نیز شاهد کاهش قیمت خودرو در بازار هستیم. رئیس کانون انجمنهای صنفی شرکتهای حملونقل داخلی کشور، بیان کرد: رشد ۷۰ درصدی قیمت کامیون و کشنده در بازار و همچنین افزایش نجومی قیمت قطعات یدکی و لاستیک در حالی که کرایه حمل بار در سالجاری تنها ۳۰ درصد افزایش یافته است، قدرت خرید رانندگان برای خرید کامیون را کاهش داده و به همین دلیل سرمایهگذاری در این بخش صرفه اقتصادی نخواهد داشت.
دیدگاه بسته شده است.