۳۸۸۱ مناقصه – موسسه حرا – شاسی کشی فلزی، ساخت و نصب شبکه آلومینیومی

آگهی مناقصه عمومی یک مرحله ای نوبت اول موسسه حرا در نظر دارد عملیات شاسی کشی فلزی، ساخت و نصب شبکه آلومینیومی به صورت فخر و مدین در گنبدخانه و شبستان های پروژه ایوان مرکزی مصلی امام خمینی (ره) تهران را از طریق برگزاری مناقصه عمومی با ارزیابی کیفی متقاضیان و مطابق با شرایط مندرج […]

آگهی مناقصه عمومی یک مرحله ای نوبت اول

موسسه حرا در نظر دارد عملیات شاسی کشی فلزی، ساخت و نصب شبکه آلومینیومی به صورت فخر و مدین در گنبدخانه و شبستان های پروژه ایوان مرکزی مصلی امام خمینی (ره) تهران را از طریق برگزاری مناقصه عمومی با ارزیابی کیفی متقاضیان و مطابق با شرایط مندرج در اسناد مناقصه به پیمانکار واجدشرایط واگذار نماید.

تضمین شرکت در مناقصه: مبلغ تضمین شرکت در مناقصه ۲۰٫۳۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال (بیست میلیارد و سیصد میلیون ریال) می باشد. که می بایست به یکی از روش های مندرج در اسناد مناقصه تهیه و تسلیم گردد.

محل توزیع اسناد مناقصه:

کارفرما: بزرگراه بسیج، سه راه تختی، بعد از ورزشگاه تختی، خیابان شهید تجاره، جنب نیروی انتظامی، موسسه حرا، معاونت فنی و مهندسی، مدیریت برونسپاری، شماره تماس: ۳۳۲۳۰۵۰۰-۰۲۱ داخلی ۲۰۲ و ۲۴۸

محل پروژه: خیابان شهید بهشتی،‌ خیابان پاکستان درب ۲۶ مصلی تهران

قیمت خرید اسناد مناقصه: ۵٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال (پانصد میلیون ریال) می باشد که بایستی به شماره حساب ۵۱۵۱۷۱۸۰۶۵۰۱۱ بانک سپه به نام قرارگاه خاتم الانبیاء (ص) – موسسه حرا واریز گردد.

زمان توزیع اسناد مناقصه: از مورخ ۰۸/۰۶/۱۴۰۲ الی ۱۸/۰۶/۱۴۰۲ در ساعات اداری

مهلت تحویل اسناد مناقصه: تا پایان ساعت اداری مورخ ۲۶/۰۶/۱۴۰۲