وزارت راه و شهرسازی شرکت عمران شهر جدید پردی کد: ۱۲-۴۰۲- ۲۰۰-ر نوبت : اول […]
وزارت راه و شهرسازی
شرکت عمران شهر جدید پردی
کد: ۱۲-۴۰۲- ۲۰۰-ر
نوبت : اول
“آگهی فراخوان مناقصه”
شرکت عمران شهر جدید پردیس در نظر دارد بر اساس بند ۲ صورتجلسه شماره ۱۲/۹۳۸ مورخ ۰۷/۰۳/۱۴۰۲ هیأتمدیره شرکت عمران شهر جدید پردیس نسبت به انتخاب پیمانکار واجدشرایط اقدام نماید. لذا از پیمانکاران و شرکتهای واجدشرایط دعوت میگردد جهت دریافت، تکمیل و بارگذاری اسناد به شرح ذیل اقدام نمایند:
۱- موضوع: تجدید نوبت اول اجرای عملیات تکمیلی مسجد به شماره ۹-۴-۱ شامل دیوار، ساختمانهای جانبی، ساختمانهای اصلی و محوطهسازی واقع در فاز ۸ محله تفتان شهر جدید پردیس.(بهصورت سرجمع)
۲- نوع مناقصه: عمومی همزمان با ارزیابی (یکپارچه) یکمرحلهای.
۳- شماره ثبت در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) ۲۰۰۲۰۰۱۰۹۸۰۰۰۰۲۵ است. کلیه مراحل مناقصه از دریافت و بارگذاری اسناد استعلام ارزیابیکیفی و اسناد مناقصه و گشایش پاکتها از طریق سامانه ستاد (www.setadiran.ir) انجام میشود…
۴- نام و نشانی دستگاه مناقصهگزار: شرکت عمران شهر جدید پردیس. شهر جديد پرديس، فاز یک، ضلع شمال میدان عدالت، خیابان عمران. تلفن: ۷۴۹۰۲، داخلی ۲۵۷٫
۵- مدت پیمان: ۶ ماه شمسی.
۶- مبلغ برآورد اولیه: ۵۰٫۵۷۶٫۱۹۰٫۲۸۹ ریال (پنجاهمیلیاردوپانصدوهفتادوششمیلیونویکصدونودهزارودویستوهشتادونه ریال)، بهصورت ۳۰% نقد و ۷۰% تهاتر.
۷- تضمین فرآیند ارجاع کار: مطابق جدول ۴ از بند «الف» ماده ۶ آییننامه تضمین معاملات دولتی به شماره ۱۲۳۴۰۲/ت ۵۰۶۵۹ هـ مورخ ۲۲/۰۹/۱۳۹۴ به مبلغ ۲٫۵۲۹٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال (دومیلیاردوپانصدوبیستونهمیلیون ریال ).
۸– مجوز فعالیت: حداقل رتبه ۵ در رشته ابنیه صادره از سازمان برنامهوبودجه کشور بهشرط داشتن ظرفیت آزاد (تعدادی و ریالی) و معتبر.
۹– دریافت اسناد استعلام ارزیابیکیفی و اسناد مناقصه از سامانه ستاد: از ساعت ۰۸:۰۰ روز یکشنبه مورخ ۱۲/۰۶/۱۴۰۲ تا ساعت ۱۶:۳۰ روز یکشنبه مورخ ۱۹/۰۶/۱۴۰۲.
۱۰- تحویل پاکت اسناد استعلام ارزیابیکیفی و پاکت اسناد مناقصه “پاکتهای الف، ب و ج”:
۱۰-۱- بهصورت الکترونیکی تا ساعت ۱۶:۳۰ روز دوشنبه مورخ ۰۳/۰۷/۱۴۰۲ در سامانه ستاد بارگذاری شود.
۱۰-۲– بهصورت فیزیکی (فقط پاکت “الف”) تا ساعت ۱۶:۰۰ روز دوشنبه مورخ ۰۳/۰۷/۱۴۰۲ به دبیرخانه شرکت عمران شهر جدید پردیس تحویل شود.
۱۱- زمان و محل گشایش پاکت اسناد استعلام ارزیابیکیفی: ساعت ۱۰:۰۰ روز سهشنبه مورخ ۰۴/۰۷/۱۴۰۲، در سالن اجتماعات شرکت عمران شهر جدید پردیس
۱۲- زمان و محل گشایش پاکت اسناد مناقصه “پاکتهای الف، ب و ج”: ساعت ۱۰:۰۰ روز یکشنبه مورخ ۰۹/۰۷/۱۴۰۲، در سالن اجتماعات شرکت عمران شهر جدید پردیس.
۱۳- هزینه خرید اسناد استعلام ارزیابیکیفی و اسناد مناقصه از سامانه ستاد ۱٫۵۰۰٫۰۰۰ ریال (یک میلیون و پانصد هزار ریال) است.
۱۴- مناقصهگران ابتدا ارزیابیکیفی شده و پس از کسب حداقل امتیاز ۶۰ در فرآیند ارزیابیکیفی در مراحل بعدی مناقصه شرکت مینمایند.
۱۵- سایر اطلاعات و جزئیات مربوط در اسناد استعلام ارزیابیکیفی و اسناد مناقصه مندرج است.
وزارت راه و شهرسازی شرکت عمران شهر جدید پردیس کد: ۱۹-۴۰۳- ۲۰۰-ر نوبت : اول “تجدید اول آگهی فراخوان مناقصه “ شرکت عمران شهر جدید پردیس در نظر دارد براساس بند ۲ صورتجلسه شماره ۴۳/۱۰۳۲ مورخ ۰۳/۱۰/۱۴۰۳ هیأتمدیره شرکت عمران شهر جدید پردیس نسبت به انتخاب پیمانکار واجد شرایط اقدام نماید. لذا از پیمانکاران و […]
نوبت : اول “تجدید اول آگهی فراخوان مناقصه “ شرکت عمران شهر جدید پردیس در نظر دارد براساس بند ۲ صورتجلسه شماره ۴۳/۱۰۳۲ مورخ ۰۳/۱۰/۱۴۰۳ هیأتمدیره شرکت عمران شهر جدید پردیس نسبت به انتخاب پیمانکار واجد شرایط اقدام نماید. لذا از پیمانکاران و شرکتهای واجد شرایط دعوت میگردد جهت دریافت، تکمیل و بارگذاری اسناد به […]
“آگهی فراخوان مناقصه “ شرکت عمران شهر جدید پردیس در نظر دارد براساس بند ۲ صورتجلسه شماره ۴۳/۱۰۳۲ مورخ ۰۳/۱۰/۱۴۰۳ هیأتمدیره شرکت عمران شهر جدید پردیس نسبت به انتخاب پیمانکار واجد شرایط اقدام نماید. لذا از پیمانکاران و شرکتهای واجد شرایط دعوت میگردد جهت دریافت، تکمیل و بارگذاری اسناد به شرح ذیل اقدام نمایند: موضوع: […]
دیدگاه بسته شده است.