همکاری موتور جستجوی یاندکس با ایران ماه آینده نهایی می‌شود

سفیر روسیه در ایران خبر داد همکاری موتور جستجوی یاندکس با ایران ماه آینده نهایی می‌شود سفیر روسیه در ایران با اشاره به این‌که ۵ دسامبر معاون مخابرات روسیه به کشورمان سفر می‌کند، گفت: در این سفر همکاری جویشگر یاندکس با ایران و دیگر موضوعات مخابراتی نهایی می‌شود. به گزارش تسنیم، لوان جاگاریان -سفیر روسیه […]

سفیر روسیه در ایران خبر داد

همکاری موتور جستجوی یاندکس با ایران ماه آینده نهایی می‌شود

سفیر روسیه در ایران با اشاره به این‌که ۵ دسامبر معاون مخابرات روسیه به کشورمان سفر می‌کند، گفت: در این سفر همکاری جویشگر یاندکس با ایران و دیگر موضوعات مخابراتی نهایی می‌شود.

به گزارش تسنیم، لوان جاگاریان -سفیر روسیه در ایران- درباره آخرین شرایط همکاری موتور جستجوی یاندکس روسیه با ایران و دایر کردن دفتر کاری در کشورمان به تسنیم گفت: قرار است در پنج دسامبر سال جاری (۱۵ آذر ماه)، معاون مخابرات روسیه به ایران سفر کند که این موضوع و موضوعات دیگر مخابراتی و ارتباطی در دستور کار همکاری با ایران قرار دارد.

محمود واعظی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران، سال گذشته در حاشیه دیدار با همتای روسی خود اعلام کرد: در نشست با وزیر ارتباطات روسیه توافق کردیم تا موتور جستجوی یاندکس در ایران دفتر داشته باشد و بتواند به مردم سرویس بهتر ارایه دهد.

 

وزیر ارتباطات خاطر نشان کرد: ما آمادگی داریم در رابطه با خط و زبان فارسی از طریق موتور جستجوی یوز و پارسی جو همکاری‌های دو جانبه با روسیه داشته باشیم.