۳۸۸۸ مزایده – شرکت توسعه مولد نیروگاهی جهرم – فروش آپارتمان

آگهي فراخوان عمومي مزایده ملک مسکونی نیاوران به شماره ۱۶۴۴۱/۱۴۰۲/۱۱/ف   شرکت توسعه مولد نیروگاهی جهرم در نظر دارد آپارتمان مسکونی واقع در نیاوران را که متعلق به این شرکت می‌باشد از طریق مزایده‌عمومی به فروش برساند. تاریخ و زمان توزیع اسناد مزایده: از مورخ ۲۱/۰۶/۱۴۰۲ لغایت ۰۱/۰۷/۱۴۰۲ از ساعت ۰۹:۰۰ الی ۱۵:۰۰ تحویل پاکات […]

آگهي فراخوان عمومي مزایده ملک مسکونی نیاوران

به شماره ۱۶۴۴۱/۱۴۰۲/۱۱/ف

 

شرکت توسعه مولد نیروگاهی جهرم در نظر دارد آپارتمان مسکونی واقع در نیاوران را که متعلق به این شرکت می‌باشد از طریق مزایده‌عمومی به فروش برساند.

  1. تاریخ و زمان توزیع اسناد مزایده: از مورخ ۲۱/۰۶/۱۴۰۲ لغایت ۰۱/۰۷/۱۴۰۲ از ساعت ۰۹:۰۰ الی ۱۵:۰۰ تحویل پاکات پیشنهاد قیمت تا تاریخ ۱۵/۰۷/۱۴۰۲ و گشایش پاکات مورخ ۱۶/۰۷/۱۴۰۲ خواهد بود.
  2. محل و چگونگی دریافت اسناد مزایده: کلیه خریداران در زمینه موضوع مزایده می‌توانند به نشانی تهران، خیابان ولیعصر (عج)، خیابان پروین، خیابان ایثار سوم، پلاک ۲، طبقه اول، واحد ۱، کد پستی: ۱۹۶۶۸۱۴۱۵۶ مراجعه و اسناد مربوطه را دریافت نمایند.

ارائه کارت ملی نماینده به همراه رونوشت آن الزامی است.

  1. سپرده لازم برای شرکت در مزایده: ضمانتنامه بانکی و یا واریز نقدی به‌حساب به مبلغ ۲۰٫۰۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال (بیست میلیارد ریال) می‌باشد.
  2. سایر اطلاعات و جزئیات مربوطه ازجمله زمان بازدید در اسناد مزایده درج‌شده است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۲۲۰۳۷۱۳۱-۰۲۱ تماس حاصل فرمایید.

  1. سپرده شرکت در مزایده نفر دوم تا زمان ابلاغ برنده مزایده و نهایی شدن اسناد لازم، نزد شرکت توسعه مولد نیروگاهی جهرم نگهداری خواهد شد.
  2. هزینه نشر آگهی به عهده برنده مزایده است.