برگزیدگان جایزه علمی یوسرن معرفی شدند دو ایرانی و ۳ خارجی

برگزیدگان جایزه علمی یوسرن معرفی شدند دو ایرانی و ۳ خارجی ۵ برگزیده جایزه یوسرن که دو نفر از آن‌‌ها ایرانی و مابقی از بلژیک، هلند و آمریکا بودند که مورد تقدیر قرار گرفتند. به گزارش مهر، همایش بین‌المللی شبکه جهانی آموزش و پژوهش‌های علمی یا یوسرن در ساختمان مرکزی دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار شد. […]

برگزیدگان جایزه علمی یوسرن معرفی شدند دو ایرانی و ۳ خارجی

۵ برگزیده جایزه یوسرن که دو نفر از آن‌‌ها ایرانی و مابقی از بلژیک، هلند و آمریکا بودند که مورد تقدیر قرار گرفتند.

به گزارش مهر، همایش بین‌المللی شبکه جهانی آموزش و پژوهش‌های علمی یا یوسرن در ساختمان مرکزی دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار شد. در این همایش دانشمندان یک درصد برتر جهان حضور داشتند و تازه‌هایی در زمینه سلول‌های بنیادی، فناوری نانو، برنامه‌نویسی سلول‌ها، ژنتیک، تغییرات جوی، حیات در کرات دیگر، فلسفه علم و تازه‌های ریاضیات و… ارایه کردند.

محتوای اصلی این همایش در ۵ حوزه علوم پزشکی، علوم اجتماعی، علوم کامپیوتر، فیزیک و شیمی، علوم پایه برگزار شد که در همین حوزه‌ها جایزه یوسرن تعلق گرفت.

دکتر جمشید آقایی از ایران و مرتضی محمودی از آمریکا، دو برنده ایرانی جایزه یوسرن بودند. همچنین Alexander leemans از بلژیک، Lucas Joppa از آمریکا، Floris De lange از هلند از دیگر برگزیدگان یوسرن بودند.

این ۵ نفر از میان ۵۰۰ نفر شرکت کننده در همایش یوسرن انتخاب شده‌اند. مبلغ جایزه برابر با ۱۰ هزار دلار است که ۵ هزار دلار آن به صورت نقدی به برگزیدگان اهدا شد.

 

هدف از راه‌اندازی یوسرن گسترش تبادلات علمی از طریق مشارکت صاحب نظران و اندیشمندان برتر جهان بوده است.