نائب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس، درباره نحوه ارائه خدمات پس از فروش خودروسازان، گفت: خودروسازان در این زمینه نیز تافته جدابافته هستند و خدمات پس از فروش خوبی ندارند. به گزارش مناقصهمزایده، علی جدی؛ درباره وضعیت گارانتی و ارائه خدمات پس از فروش در کشور برای کالاهای مختلف از جمله موبایل و خودرو، […]
نائب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس، درباره نحوه ارائه خدمات پس از فروش خودروسازان، گفت: خودروسازان در این زمینه نیز تافته جدابافته هستند و خدمات پس از فروش خوبی ندارند. به گزارش مناقصهمزایده، علی جدی؛ درباره وضعیت گارانتی و ارائه خدمات پس از فروش در کشور برای کالاهای مختلف از جمله موبایل و خودرو، گفت: هر تولیدکنندهای که به دنبال حفظ مشتری و توسعه بازار خود باشد، باید به ارائه خدمات پس از فروش توجه ویژهای کند در غیر این صورت آسیب میبیند، زیرا زمانی که ارائه این خدمات مناسب نباشد یا فروشنده گارانتی مناسبی ارائه نکند، مشتری به سراغ کالای دیگری میرود. نماینده مردم شیروان در مجلس، با بیان اینکه ارائه خدمات پس از فروش بازی دو سر برد است و هم فروشنده و هم مصرفکننده از آن سود میبرد، ادامه داد: در صورتی که تولیدکننده به وظایف خود در ارائه گارانتی مناسب یا خدمات پس از فروش عمل نکند، سازمان حمایت از مصرفکننده باید با متخلفان برخورد کند و منافع مصرفکننده را در نظر گیرد. وی در پاسخ به این پرسش که آیا خدمات پس از فروش بهدرستی ارائه میشود؟ اضافه کرد: برخی تولیدکنندگان در این زمینه تمام تلاش خود را به کار میبرند زیرا میدانند در صورتی که مشتری از گارانتی و خدمات پس از فروش راضی باشد، نه تنها میتوانند بازار خود را حفظ کنند، بلکه بر تعداد مشتریان آنها نیز افزوده میشود اما برخی دیگر نیز نسبت به این موضوع بیاهمیت هستند. نائب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس، درباره نحوه ارائه خدمات پس از فروش خودروسازان، تصریح کرد: خودروسازان در این زمینه نیز تافته جدابافته هستند و خدمات پس از فروش خوبی ندارند.
با گسترش بازار تلفن همراه در کشور، تفکیک خدمات رسمی از خدمات غیررسمی به یکی از الزامات مهم برای تضمین حقوق کاربران تبدیل شده است. در اواخر مردادماه سالجاری بود که مکاتبهای از جمعبندی نظرات کارشناسی به مسئولان ارشد وزارت صمت در جهت پیادهسازی سازوکار نمایندگی رسمی خدمات پس از فروش در حوزه تلفن همراه […]
دیدگاه بسته شده است.